Hot Topics

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Hot Topics

• Dette emne har 6 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 7 måneder siden af jeppe. This post has been viewed 229 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Bjørn Sandåker
    Deltager
      • Neutron star

Brennhete emner defineres i dag som emner som er lest over 50 ganger? Foreslår at det tallet økes til 100 eller kanskje 200, fordi slik det er nå er neste alle emner merket med flamme.

Mvh,
      Bjørn

jeppe
      Deltager
        • Super Giant

Hej Bjørn,

Det kan du have ret i. Et emne bliver nu først et “Hot Topic”, når det enten er blevet vist 100 gange og/eller har 10 indlæg.

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Supert, Jeppe! Thumbs%20Up

EDIT: Men jeg ser at de aller fleste topics fremdeles har flammen på seg… så jeg hadde foretrukket en høyere grense.

Bjørn T. Jønsson2009-05-10 19:59:09

Mvh,
          Bjørn

Bjørn Sandåker
          Deltager
            • Neutron star

Etter å ha kikket gjennom de forskjellige kategoriene på forumet er jeg av den mening at “flammegrensen” burde vært 500 meldinger og/eller 50 svar.

For mange tråder med flamme på fungerer ikke som reell informasjon, men blir bare informasjonsstøy.

Mvh,
            Bjørn

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Må give Bjørn ret, der skal ikke meget til før en tråd bliver “hot”.

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

Jeg tok en liten uformell opptelling i “Kjøp & Salg”-seksjonen og der var kun 9 av samtlige 148 tråder ikke brennhete. Vi bør ta konsekvensen av at forumet etter hvert har blitt mer populært, og heve grensene for hva som er et “Hot” emne.

Mvh,
                Bjørn

jeppe
                Deltager
                  • Super Giant

Ok, så prøver vi nu med 50/500

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Hot Topics' er lukket for nye svar.