Hjemmesider

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Hjemmesider

• Dette emne har 10 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 2 måneder siden af Rudi. This post has been viewed 127 times
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Er der noge der har lavet en liste over hjemmesider, jeg mindes at der var et oplæg sidste år, hvor forummets medlemmer kunne henvise til sin egen hjemmeside????Hvis der er nogen der ligger inde med sådan en liste må de gerne sende den til migSmile

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Ikke specielt til Danske, men jeg har en del af de mest brugte i min verden, men mini thumbs.

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Hej Tommy, jeg mente dem fra medlemmerne her fra forummet, der er jo mange der har egen hjemmeside, sådan ligesom du selv, den vil jeg da også gerne have.

Mogens Zachariasen
          Deltager
            • Super Giant

Hej Finn,

Vi har samlet nogle links til egne hjemmersider på vores forenings linkside.
            http://www.lolland-astronomi.dk (Vælg links ude til venstre i menuen)

Der er helt sikkert mange flere sider ”derude” som er et besøg værd, og vi linker gerne til flere sider, så dem der vil med kan sende mig en mail: mz@lolland-astronomi.dk

Mogens

Mvh
            Mogens

bjoern.andersen
              • Main Sequence

hej Tommy F

jeg har forsøgt at klikke på drop down listen til din hjemmeside, mn “kan ikke vises” dukker op. Checker du lige engenag.

rigo
              Deltager
                • Super Nova

Kunne man ikke ind sæt www her inde så har man da en rimlige lang hjemmeside liste og hurtige oversigt http://www.astro-forum.dk/members.asp?SF=&GID=0&PN=3

tommyf
                Deltager
                  • Neutron star

Har checket Bjørn, virker fint her i FireFox.

jeppe
                  Deltager
                    • Super Giant

Hej Tommy,

Dit link til din hjemmeside er ikke komplet:

Det er derfor, siden ikke bliver vist, når man vælger “Besøg medlemmets hjemmeside” eller klikker på linket i din profil. Der er vist et elelr andet med, at der er en begrænsning på, hvor meget der kan stå i feltet.

Rigo: Selv hvis der var et hjemmesidelink i oversigten over medlemmer, ville det så ikke blive ret uoverskueligt at finde noget, man kan bruge til noget fornuftigt? Der er allerede 11 sider, og listen vokser pænt hurtigt …

rigo
                    Deltager
                      • Super Nova

, det syndes jeg ikke, man ville jo kunne se ALLE der har en www i rækkefølge hvis man trykker der foroven = så får man kun www personer i en lang række

tommyf
                      Deltager
                        • Neutron star

Tak Jeppe, den er rettet.

Rudi
                        Deltager
                          • Neutron star

Ved godt at det er en gammel tråd, men jeg syntes ideen er god.

Kunne vi mon overtale Admin. til at lave en liste af links til medlemmers

hjemmesider? Det må være overkommeligt og til at kode sig ud af, da

vi jo kan angive hjemmeside i vores profil.

/Rudi B. Rasmussen

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
                        • Emnet 'Hjemmesider' er lukket for nye svar.