Da jeg er rundt på gulvet og født med 11 tommel fingere, ville en gør det selv begynder som jeg gerne have lidt hjælp til min CG5. Gevindet på dec er ødelagt, derfor endte jeg også med at voldtage ringen. Ringen skulle være nem at få lavet, men gevindet på DEC er nok ikke. Nogle der vil hjælpe mig
hmmm MS, træls det der… Det er et nyt gevind du skal have lavet ikke ??? det plejer ikke være noget problem. Men vi bor lidt langt fra hinanden, måske en der bor mere nær kan hjælpe
Bvøvlet er at der ikke er vildt meget matriale der, men måske man kunne finde en der kunne skære nyt gevind og lave sådan en ring… Hmm, må jo lige få det målt og taget nogle billeder.
Nejda, har glemt at få en fotodims med på arbejde… Men har da skrevet til Henrik om muligheden for at få en anden aksel. Men prøver lige og se om jeg kan lave et par billeder i morgen.
Prøv at se på anden nederste billede, på toppen er et ok gevind, den lidt længere nede er ødelagt! Der er næsten ikke noget tilbage af det. Samt den ring er ikke helt rund.
Er igang med at finde ud af om den kan fås, og hvad den koster. Henrik er så venlig at prøve på at få den lavet på garentien. MStauning2008-09-16 19:40:52
Det er lige nu noget tomme noget, men skal jo også have lavet en ny “møtrik”. Så hvis man kan lave det om til noget mm noget er det helt fint. Men M12 er nok for lille. da den er lige omkring 32mm bred i enden. Håber stadig at høre noget fra Henrik om en ny.