HJÆLP med LPI og Autostar suite v5.0

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER HJÆLP med LPI og Autostar suite v5.0

• Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år siden af tommyf. This post has been viewed 174 times
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

opal
      • Moon

Jeg er den “næsten” lykkelige ejer af et meade LPI camera fra 2003 som jeg har fået købt for billige penge. Planen er at den skal bruges som guidecamera til min LXD mont, og her kommer det store MEN…

Efter at har installeret orginalt software og fået LPI’en til at virke fik jeg den gode ide at opdatere Autostar suite fra en version 3.xx? til v5.0.

Det første der skete efter jeg startede autostar suiten v5.0 op og valgte LPI imager er denne besked: “Cant find the LPI module, GetLastError returned 2″… Okey.. virkede fint før, og nu intet.

Så forsøger jeg at downloade Envisage_v7.05. Nu for jeg ikke den error besked længere, og den starter Envisage op, men tilgengæld ser det ikke ud til at LPI cameret virker… (selv om der er rød diode lys i LPI’en og alt er tilsluttet som før)

Er der noglen der ude der har prøvet det samme, og som måske har en løsning??
      Det næste køb bliver en DSI III Mono til at tage billeder, og jeg kunne godt tænke mig at få alle ting til at virke sammen, hvis det er muligt.

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Hvad med at fjerne dem igen og installere den gamle udgave?
        Jeg kører også med en gammel udgave og den virker fint.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
      • Emnet 'HJÆLP med LPI og Autostar suite v5.0' er lukket for nye svar.