Hirsch

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Hirsch

• Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af henrik. This post has been viewed 132 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

holm
    Deltager
      • Super Giant

Hej Gutter

Er der nogle af Jer som har nogen erfaringer med eller kender noget til et firma/producent som hedder Hirsch optics..??
      http://hirschoptics.com/storefront/index.php

De har nemlig en 6.3 Focal reducer til relativt billige penge som måske! er bedre end den Meade f/6.3 serie 4000 jeg allerede har og jeg syn’s altså kr 1600 er mange penge for en “ægte” Celestron…….Stern%20Smile

outlook
      Deltager
        • Super Nova

Hej Holm

Her er et link til Cloudynight, hvor der er en der spørger om det samme:

Den skal være den samme som Meade’s FC, altså en klon af Meade’s, men til en lavere pris. Celestron’en koster jo kassen da den er lavet i Japan, hvorimod de andre skal være lavet i Kina. Men klon’en skulle være god nok iflg. test.

Hilsen Leif,
        “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

henrik
        Deltager
          • Nova

Hej Outlook

Godt at vide; Jeg har nemlig også de kinesiske kloner på lager til 1000kr, men er/har været lidt usikker på kvaliteten.

Mvh Henrik

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'Hirsch' er lukket for nye svar.