hest

• Dette emne har 23 svar og 16 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 2 måneder siden af magnar. This post has been viewed 213 timesfjoertoft. This post has been viewed 213 times
Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Forfatter

hoest
    Deltager
      • Nova

Hej Morten
      Jeg ville være noget så stolt af mig selv hvis jeg havde taget det billedeClap

Anonym
        • Nova

Hei Morten !

Jeg synes det er et nydelig bilde og jeg som Høst ville vært meget stolt Thumbs%20Up

morten
        Deltager
          • Super Nova

Tak for roserne, her er en version med mindre rødt. Jeg håber der kommer en lejlighed hvor den kan få mere tid.

Tommy, der er lidt lys fra frederiksværk når man fotograferer mod syd, derfor IDAS filteret, Det gør ikke så meget med emissionståger, hvor det lader al lyset gå igennem, og til gengæld dæmper stjernelyset lidt. Det var i hvert gald min erfaring med slørtågen fra september (sidste gang jeg fik fotograferet…) Til galakser er det sværere, der æder IDAS filteret alt for meget lys, og farvebalancen bliver skæv..

morten2009-12-21 22:13:21

verner
            • Moon

Det var, IMHO, meget bedre…

michael.bertelsen
            Deltager
              • Nova

BravoClap

wieben
              Deltager
                • Nova

Hej Morten,

Rigtig fin hest. Den står også øverst på min ønskeseddel, og bliver det næste objekt jeg vil forsøge.

Jeg prøvede sidste vinter med mit gamle DSLR. Det er en svær en med et umodded DSLR. Der er dit SSPRO klart bedre. Uanset hvad er det et af de objekter der bare skal have rigtigt lang tid.

Version nr. 2 er nok den bedste.

timo
                Deltager
                  • Giant

Version nummer 2 är riktigt bra Morten !
                  Timo

ginge
                  Deltager
                    • Giant

Fint bilde og stor forbedring Morten! Fortsett sånn, håper du får mange klare netter til jul!

God jul,

Ginge

magnar.fjoertoft
                      • Planet

Jeg har fulgt med i praten om hesten, og må si at dette er svært inspirerende! Den siste er mye mer balansert i fargene og de dype detaljene er også langt tydeligere, men tåken kunne nok tåle en litt friskere rødfarge … vanskelig dette med farger og personlig smak!

Venter bare på klarvær og stødig luft, så skal nok jeg også få temmet hesten litt — håper jeg!

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
                    • Emnet 'hest' er lukket for nye svar.