hehe ! så vandt jeg sku i Lotto

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC hehe ! så vandt jeg sku i Lotto

• Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 5 måneder siden af ksondergard. This post has been viewed 615 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

hehe ! så vandt jeg sku i Lotto, skulle dog lige hade været en håndfuld nuller bag ved Shocked

Hej Rodrigo

Tillykke! Du har vundet nedenstående gevinst på spil hos Danske Spil. Gevinsten vil automatisk blive overført til din bankkonto senest 2 bankdage efter spillets afslutning.

Spiltype Onsdags Lotto

Vundet beløb: 42 kr.

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Så gir han nok en lille en 🙂

Tillykke med den store gevinst.
        MStauning2008-09-18 14:10:16

mikkellund
          • Giant

Tillykke med det.
          MEN er det særligt hiphop-aftigt at spille onsdags lotto? Tongue

rigo
          Deltager
            • Super Nova

hehe Nææ Mikkel, MS LOL

Det var fordi for ca en mdr. siden drømte jeg en “morgen” at jeg vandt noget stort, det var ihverflad noget huraaa noget, og så tænkte jeg må skulle heller prøve at spille LOL Så jeg tog lige rask 3mdr. lotto online LOL Jeg spiller ellers NEVER noget, har endda været i Vegas 4 gange, og har aldrige spillet en dime der. Men jeg kan vinde noget endnu, det her var kun først runde/uge Wink

http://www.rigorigo.dk2008-09-18 14:20:02

mr.mox
              • Nova

Tja, da jeg var 18 lovede min mormor at købe mig en lejlighed hvis hun vandt i lotto – hun vandt 22 kr den uge, husker jeg tydeligt, men hun købte sgu ikke noget til mig

ksondergard
              Deltager
                • Giant

JODA Rigo du spiller da MEGET!!! men bare ikke lotto…..

Men hvilken bil skal du så have nu, det er jo en ret stor gevinst….

Jeg har fået en hilsen fra forsikringen, de vil gerne betale for rep. af min cykel…. så jeg har købt en ny 18K kr racer. Havde jeg vundet i lotto som dig havde jeg sgu købt en bil…..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'hehe ! så vandt jeg sku i Lotto' er lukket for nye svar.