Håper det blir siste gang !

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Håper det blir siste gang !

• Dette emne har 9 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 10 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 115 times
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Anonym
      • Nova

Hei alle !

Det har jo vært supre forhold nå i helgen, og efter å ha sittet inne nå på Lørdag og laget meg en Hartmans mask til min Wo 80 var jeg klar til å fange de fine bilder !

Seeingen Lørdag kveld var meget god og jeg knipset M 44 – M 86 og Sunflower galaxen !

Da jeg så montere ned mitt utstyr for å ta det i hus, ser jeg til min fortvilelse at Hartmans Masken fremdeles sitter der framme og sier ingenting !Cry

Så da forstår dere vel at jeg ikke har noen å poste her denne gang ! LOL

Mvh Arne Martin

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Surt — Det er noget man heldigvis kun gør EN gang 🙂

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Uffda Arne Martin! Det var leit.

Omtrent som da jeg var i Hyde Park i London og tok en hel filmrull med de tamme ekornene der. De sto med hodet ned i ryggsekken og spiste av hånden vår. Men da jeg kom tilbake til hotellrommet så jeg at linselokket sto på…

Mvh,
          Bjørn

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Den kender vi ikke noget til, vel, Michael, nok mest mig Wink

tommyf
            Deltager
              • Neutron star

I kan lige få historien,,,

Jeg og MS var ved Kroppedal lige i starten af min astro foto start,,, og jeg havde en Lx90Gps og brugte netup en metal hartman maske, og hverken mig eller MS kunne forstå hvorfor der ikke kom mere ind af M51 end der gjorde, tjaaaaa resten kan i jo selv regne ud…

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

Sånne Hartman-masker skulle ha innebygget voice-meldinger; “Hallo, nå begynner det å bli kaldt her. Skal du ikke ta meg vekk snart? Nå må du vel være ferdig med den fokuseringen, eller? HALLO!” LOL

Mvh,
                Bjørn

tommy.frank
                  • Super Giant

LOL I burde lave klub hvor i kan diskutere jeres problemer.

http://goldismoney.info/forums/attachment.php?attachmentid=65231&d=1236720851

Mvh. Tommy Frank.

Anonym
                    • Nova

Hei Tommy Frank !

Jo takk, en sånn klubb er en ting, men om han på linken du postet skal være med så nekter jeg å stille opp ! Wink

Mvh Arne Martin Arne Martin2009-04-20 09:46:33

Anonym
                      • Nova

Hei TommyF !

Det var synd å lese,men om det er noen trøst så vet jeg hvordan det føles !Wink

Det der med en snakkende Mask som Bjørn nevner bør vel være enkelt i dag ! En liten chip og en temperaturføler skulle vel holde for de som kan det ! LOL

Mvh Arne Martin

Arne Martin2009-04-20 09:52:42

tommyf
                      Deltager
                        • Neutron star

Bedste løsning, som jeg bruger, er en robofukoser Thumbs%20Up

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
                      • Emnet 'Håper det blir siste gang !' er lukket for nye svar.