HÅNDKOTROLL

• Dette emne har 7 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 3 måneder siden af henrik. This post has been viewed 40 times
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

teejay
    Deltager
      • Super Nova

Hei Astro venner, håper dere kan hjelpe meg med denne:

Jeg har akkurat solgt min Heq5Pro montering – fikk levert alt utstyret til kjøper sist helg.

Har fått tilbakemelding om at håndkontrollen ikke fungerer i det hele tatt. Han sier bl.a. følgende:

Jeg har lest litt om disse, og virker som en del av dem bare dør. Den får strøm, når jeg holder inne 0 og 8 når jeg skrur på monteringen, så kommer jeg inn i oppdateringsmenyen. Men ikke noe mer. Jeg har prøvd å kjøre enn oppdatering på den, men pc får ikke kontakt. Samme hvis jeg setter strømmen rett i kontrollen også, ikke noe liv. Så den er nok desverre ødelagt. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg..

NOEN SOM HAR FORSLAG TIL HVA SOM EVENTUEL KAN PRØVES ?

MVH TOM

TeeJay

teejay
      Deltager
        • Super Nova

Noen Forslag Question

TeeJay

jskals
        Deltager
          • Main Sequence

Jeg har prøvet det samme

Jeg gav op og købte en ny

teejay
          Deltager
            • Super Nova

Det virker som det er liv i håndkontrollen; ” Den får strøm, når jeg holder inne 0 og 8 når jeg skrur på monteringen, så kommer jeg inn i oppdateringsmenyen”

Noe må vel kunne gjøres ??

TeeJay

jskals
            Deltager
              • Main Sequence

Det var nøjagtigt det min også gjorde, jeg fandt aldrig en løsning.

teejay
              Deltager
                • Super Nova

Så alternativet er å kjøpe ny – de er jo dyrere enn det kjøperen ga for hele monteringen ?

TeeJay

John
                Deltager
                  • Nova

kan køber ikke bruge en eqdir adapter til 300 kr som gør håndkontrollen overflødig, da monteringen så styres direkte via pc’en. Det er nok den billigste løsning – eller du kan måske finde en brugt håndkontrol.John2014-12-04 20:05:32

henrik
                  Deltager
                    • Nova

Der er 4 fejlmuligheder: Monteringen, kablet, håndkontrollen eller softwaren i den

Hvis i kan komme ind i menuen, bør i som det første omgang bruge “reset to factory default”

Hvis i ikke kan, så prøv at opdatere softwaren i den.

Hvis det heller ikke virker, kan man:

1. Checke kablet og stikkene for brud. Prøv evt at trykke stikkene godt ind og se om der – evt. momentant – kommer mere liv i den, som kunne tyde på kablet.

2. Når det er noget med enkelte knapper, KAN det være et stød der har sat printkortet eller lign løs.

Når den nu aligevel er udover garanti kan man skille den ad og se om det lille kabel til skærmen er løs, pritkortet sidder på plads osv.

Det er den rækkefølge jeg har brugt til fejlsøgning

Mvh Henrik

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
                  • Emnet 'HÅNDKOTROLL' er lukket for nye svar.