Hør vi mangler da et ATM forum

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Hør vi mangler da et ATM forum

• Dette emne har 7 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 3 måneder siden af mstauning. This post has been viewed 952 times
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

lehmann
      • Super Giant

Jeg synes ATM folket skulle ha deres eget forum. Så vi kan se en masse billeder af alt det de går op pusler med. Smile

Lars Malmgren
      Deltager
        • Super Nova

Enig Tongue

bjoern.andersen
          • Main Sequence

hvad var det lige ATM betød. Det vrimler med forkortelser og (indforståede) udtryk som både begyndere og ældre stjernekiggere som ikke lige har check på al det forstår. Sidsnævnte gruppe er jeg en del af.Wink

mstauning
          Deltager
            • Black Hole

Amatør Teleskop Maker. Eller på Dansk:

Teleskopbygge amatør.

mortenb
            Deltager
              • Super Giant

Det må da høre under off topic .. der er da ingen der interesserer sig for sådan noget. Jeg har hørt man kan få våde tilsandede fingre, hård hud og tømrer lus og sågar en metallisk smag i munden af sveden jern ?

Tag nu og køb de rør med glas i så vi kan få noget fred !

Wink

mr.mox
                • Nova

Ja, der mangler et forum “Selvbyg – teleskoper og observertorier” vil jeg foreslå det skal hedde.

outlook
                Deltager
                  • Super Nova

Enig, og selv om en del ikke bliver bygget helt fra bunden så er modifikationer skam også velkomne vil jeg tro. Disse plejer jo at være forbedringer og det er jo en form for udvikling.

Hilsen Leif,
                  “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

mstauning
                  Deltager
                    • Black Hole

Hvad med at bruge teknik forumet?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
                  • Emnet 'Hør vi mangler da et ATM forum' er lukket for nye svar.