Gemme billeder online

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Gemme billeder online

• Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 1 måned siden af nvc. This post has been viewed 501 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Erland
    Deltager
      • Planet

Hvor er det smart at gemme sine billeder? Altså jeg mener, hvilken side er god at bruge til at gemme sine billeder på?
      Jeg har tidligere haft taget en masse billeder, som desværre er væk, da jeg havde lagt dem på min gamle hjemmeside og de cd-rommer jeg havde billederne på(ja så lang tid er det siden), er desværre forsvundet i en af mine mange flytninger.
      Så belært af dette, vil jeg gerne sikre de billeder som jeg kommer til at tage for fremtiden.

Jeg har kigget lidt på astrobin, men jeg kan ikke lige gennemskue hverken pris, eller om man må linke til de billeder og bruge dem på en hjemmeside(der er noget med hotlinking som jeg ikke helt forstår).
      Derfor tænkte jeg, at jeg gerne ville høre hvad I andre gør, og hvad gode forslag I har.

Mit behov, er at jeg kan lægge de billeder jeg har op, og at jeg kan linke til dem, så de både kan ses på facebook/hjemmeside osv.
      Jeg håber det giver mening…..

Erland Kruse Hansen
      Meade Telescope ACF-SC 203/2000 LightSwitch 8 GoTo

ASTRONOMI FOR ALLE - En facebookgruppe for alle astronomiinteresserede!

munkholm
      Deltager
        • Neutron star

Har selv lagt mit første billede op på Astrobin, og har heller ikke styr på hvad det koster efter de 10 første billeder.

Vende tilbage når jeg ved mere

Takahashi FSQ-85ED APO GSO RC 10" SBig 8300M SW NEQ6 pro

nvc
        Deltager
          • Super Giant

Her er copy & paste info. fra astrobin web site. Mvh. Niels

AstroBin Premium subscription plans
          You can use AstroBin for free up to 10 images. After that you can upgrade to Lite if you have a limited yearly output, or Premium for a limitless experience. Paying members will not see ads, and everybody, including non-paying members, have access to all social features of AstroBin.

As a user of AstroBin Free, you may have up to 10 images at the same time. You can delete some images to make room for new ones, if you want. For instance you can maintain a window of your latest 10 images, or your best ones.
          As a user of AstroBin Lite, instead, you may have up to 12 images at the same time, per each year of your membership. You may replace images uploaded within the current subsciption period while images uploaded prior to that can only be deleted. Every year that you renew your membership, you get 12 new image credits.
          As a user of AstroBin Premium, instead, there are no limitations whatsoever in the number of images you can upload.

Hvad det koster er vist på denne web side:

https://www.astrobin.com/subscriptions/

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'Gemme billeder online' er lukket for nye svar.