Fredag ved Avnø

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Fredag ved Avnø

• Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 1 måned siden af tobias. This post has been viewed 82 timesthygesen. This post has been viewed 82 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

tobias.thygesen
      • Moon

Skal vist koncentrere mig lidt mere om et enkelt objekt næste gang, samt have et seriøst kursus i billedbehandlig, men her er lidt forskelligt fra i fredags. ca. 20-25 min. på hver. (SW 10, canon 760 d unmod, eq6) 🙂

ingen dark, flats eller bias.

(billederne er nedsat kvalitet)

jakob1234
      Deltager
        • Nova

Du har da ellers været rundt omkring!Thumbs%20Up

Jeg syntes det kan være svært at vente den tid man nogle gange skal – jeg har efterhånden vænnet mig til at mine billeder skal indeholde minimum 3 timers subs – men det er svært jo.

De gange hvor jeg af en eller anden grund ikke kan finde et objekt, har jeg ofte svært ved at vælge et nyt blandt alle mulighederne LOL

Jeg tror hvis du giver dig tid til at samle de 3/4 timers subs på nogle af de objekter du har taget, så vil du også opleve at dine billeder bliver meget bedre Smile

Lars Malmgren
        Deltager
          • Super Nova

Det er sandelig en god start, godt gået Tobias Thumbs%20Up

tobias.thygesen
            • Moon

Hej begge to. Ja det er ikke nemt at være tålmodig når man gerne bare vil have lidt billeder med hjem. Men 3-4 timers sub er et rigtig godt råd og jeg håber der bliver tid til det næste gang det er klart 🙂

Og tak Lars. Det er jeg rigtig glad for du skriver 🙂

Nu skal det bare blive klart igen snarligt helst.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Fredag ved Avnø' er lukket for nye svar.