Fortsat fej :-(

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Fortsat fej :-(

• Dette emne har 10 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 12 år, 1 måned siden af tommyf. This post has been viewed 161 times
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

palle.b.
    Deltager
      • Nova

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server

error
      ‘80004005’

Could not allocate space for object
      ‘dbo.tblEmailNotify’.’PK__tblEmailNotify__36B12243′ in database
      ‘astroforumdkd2xb’ because the ‘PRIMARY’ filegroup is full. Create disk space by
      deleting unneeded files, dropping objects in the filegroup, adding additional
      files to the filegroup, or setting autogrowth on for existing files in the
      filegroup.

/edit_post.asp, line
      736

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Hej Palle

Jeg er stadig på sagen. I går fejlmeldte jeg vores site, så nu må vi se, hvor længe vores udbyder er om at løse problemet.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Torben Taustrup wrote: I går fejlmeldte jeg vores site […]

Hvorfor først i går?

Torben Taustrup wrote: […] så nu må vi se, hvor længe vores udbyder er om at løse problemet.

Alt mere end 2-3 dage er uakseptabelt længe.Bjørn T. Jønsson2012-01-28 21:52:58

Mvh,
          Bjørn

Torben Taustrup
          Admin
            • Neutron star
            Hej Bjørn

Det var først i går at jeg fandt ud af, hvem vores udbyder var. Kontakten til udbyderen har indtil nu været varetaget af Steffen, som af personlige årsager desværre ikke ser sig i stand til at fortsætte dette arbejde.

Heldigvis kan man stadig sende indlæg til Astro-Forum – blot med en mindre forhindring.

Jeg håber, at der er forståelse for situationen.

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Torben Taustrup
            Admin
              • Neutron star

Hej folkens

Så er fejlen rettet. Der var ved en fejl tildelt for lidt dataplads.

mvh

Torben

palle.b.
              Deltager
                • Nova

Skønt så vil jeg benytte muligheden til at rette Fej til Fejl Big%20smile

Bjørn Sandåker
                Deltager
                  • Neutron star

Torben Taustrup wrote:

Så er fejlen rettet. Der var ved en fejl tildelt for lidt dataplads.

Det er flot at fejlen blev rettet, men den egentlige årsagen til fejlen er, efter min mening, inkompetanse hos hosten – som igen fører til at de tildeler for lidt dataplads. Derfor tror jeg slike fejl kun vil vedvare i fremtiden, dessverre. Indtil man skifter host.

Mvh,
                  Bjørn

Torben Taustrup
                  Admin
                    • Neutron star

Hej Bjørn

Du er ret god til at udtrykke din utilfredshed. Umiddelbart kommer jeg til at tænke på noget, som Emma Gad har skrevet:

“Naar Mænd først er blevne gnavne, er der ingen Vej tilbage” Wink

mvh

Torben

Bjørn Sandåker
                    Deltager
                      • Neutron star

Undskyld min begrænsede sprogforståelse, men jeg fik ikke med mig alle gloserne der. Dog tror jeg at jeg forstår din mening.

Jeg har udtrykket misnøje med hosten i de seneste måneder, hver gang slike fejl har dukket op. Det ændrer sig ikke. At andre bliver fornøjd med en enkel fejlretting påvirker ikke mit standpunkt.

Mvh,
                      Bjørn

Torben Taustrup
                      Admin
                        • Neutron star

Jeg har modtaget en melding om, at problemet stadig er der, jeg har ikke selv konstateret det. Er der andre, som stadig har problemer med fejlmeldingen?

Torben

PS! Bjørn, jeg kan og vil ikke forhindre dig i at udtrykke din mening – det er du i din gode ret til.

Torben Taustrup2012-02-04 10:22:30

tommyf
                        Deltager
                          • Neutron star

Det er efterhånden meget lang tid siden jeg har oplevet de fejl…

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
                        • Emnet 'Fortsat fej :-(' er lukket for nye svar.