Forslag til nye funksjoner

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Forslag til nye funksjoner

• Dette emne har 3 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 3 måneder siden af rune. This post has been viewed 502 timescb. This post has been viewed 502 times. This post has been viewed 502 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

rune.cb.
    Deltager
      • Super Nova

Jeg savner endel funksjoner i det nye forumet, som det forrige hadde. Dette gjelder bl.a. en klokke som viser tiden (evt. påloggingstiden). Det burde også være en oppdateringsknapp under “Seneste svar”, uten å måtte klikke på “Forside” for å være ajour med svarene. Vedr. opprettelse av egne emner / redigering, burde det være mulig å “Sitere svar” som er skrevet tidligere i samme tråd, i stedet for å kopiere teskten. Jeg synes det også burde være en funksjon til å slette egne innlegg som det forrige forumet hadde. Det kan jo være at noen “angrer” på det man har skrevet og derfor ønsker å slette hele innlegget. Redigeringsfunksjonen: Med flere meldinger om at noe er redigert på egne svar / innlegg, virker dette veldig overflødig og noe rotete. Det burde være nok at websiden oppdaterer 1 gang (f.eks. “siste gang redigert”).

Mvh Rune.

Website: www.runecb.com

rune.cb.
      Deltager
        • Super Nova

Torben Taustrup:

Burde ikke du som webmaster kommentere forslaget ?

(Jeg ser at ganske mange er misfornøyd med det nye forumet. Det er kun et forslag til forbedringer).

Mvh Rune.

Torben Taustrup
        Admin
          • Neutron star

Hej Rune

Jo, jeg har faktisk været på vej, men er lige for tiden hængt meget op. Jeg har startet et emne op i denne tråd.
          Overordnet er jeg enig med dig. Vi skal nærme os den funktionalitet, som det gamle forum har så meget som muligt.

http://forum.local/forums/topic/forslag-til-colorscheme/

mvh
          Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

rune.cb.
          Deltager
            • Super Nova

Ok, takk for svaret. 🙂

Blir det noen endringer i layout også ?

Mvh Rune.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Forslag til nye funksjoner' er lukket for nye svar.