Forskellen på Nexstar 114 SLT og Meade ETX-90PE

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Forskellen på Nexstar 114 SLT og Meade ETX-90PE

• Dette emne har 20 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 10 måneder siden af janlarsen. This post has been viewed 623 times
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter

mstauning
    Deltager
      • Black Hole

Jeg kan jo bare lige skrive til ham, han ved det sikkert. Også bare bestille den han siger det er, var det en ide?

janlarsen
        • Moon

Ja, det er nok den bedste måde.

Giver du så besked når du har modtaget delene, for så får du min adresse, og jeg kan få din konto så jeg kan overføre pengene.?

Jeg er jo bar bund, når jeg lige er startet, men jeg lærer jo noget nyt hele tiden.

NB.

Fandt den side hvor der køres en test af Fusion og Toucam.

http://ghonis2.ho8.com/fusiontest3.html

Og det ser godt ud for Fusion, billederne er mere skarpe, jeg er forundret over hvor godt billeder et webcam kan tage igennem et telescop.

JanLarsen2009-03-11 09:29:11

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Jeg skriver til ham og derefter til dig, og jo det var lige den test jeg tænkte på.

janlarsen
            • Moon

Hej, jeg har haft fat i ham med en adapter, og jeg bestiller den selv okay, for jeg regner ikke med du har bestilt noget endnu, da jeg ikke har hørt fra dig.?

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Nemlig har ikke fået et svar på min mail til ham.

Så jeg lader bare være med at bestille en til dig 😉

janlarsen
                • Moon

Nå, så modtog jeg endelig min Web Cam Adapter, han har haft travlt med at tjene penge, han mente det var UWAL-F adapter der passede til mit web cam, men det viste sig at være for stort i gevindet til linsen, så det var 220 kr ud i luften.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
              • Emnet 'Forskellen på Nexstar 114 SLT og Meade ETX-90PE' er lukket for nye svar.