Forlænger

Fora ASTRO-FORUM ATM – BYGGEPROJEKTER Forlænger

• Dette emne har 7 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 4 måneder siden af landbo. This post has been viewed 849 times
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

2mas
    Deltager
      • Nova

Hejsa

Jeg er på jagt efter forlængere til EQ6 håndkontrol og strøm. Jeg kunne sikkert lave det selv, men gider ikke. Nogen der ved hvor i DK man kan købe sådan noget? Ellers måske er der en herinde der vil tjene lidt håndøre på at lave et til mig.

Er der nogen der kan anbefale GODE USB booster kabler? Synes ikke at kunne finde nogen.

helgeras
      Deltager
        • Giant

Jeg har gode erfaringer med at købe kabler hos http://www.av-cables.dk, måske kan du finde noget der.

Mvh. Helge

2mas
        Deltager
          • Nova

Tak Helge. Der fandt jeg i hvert fald nogle booster USB kabler

2mas
          Deltager
            • Nova

Slet ingen der kender et sted man kan købe forlænger til håndkontrol? Eller en der måske kan lave et kabel (mod betaling selvf.)

John
            Deltager
              • Nova

Astronomiser har vist alt i kabler til eq6.

LINK

landbo
              Deltager
                • Nova

2mas wrote: Slet ingen der kender et sted man kan købe forlænger til håndkontrol? Eller en der måske kan lave et kabel (mod betaling selvf.)

Jo, du køber bare et almindelig billigt netværkskabel i en passende længde og et hun-hun overgangsstykke. Kablet indsætter du mellem mountet og det medfølgende kabel. Har selv erfaret at et 10 meter kabel kører uden problemer på min NEQ6. Landbo2015-10-30 15:31:56

2mas
                Deltager
                  • Nova

nåå, ja selvf.. doohh det havde jeg ikke lige tænkt over. Tak for tippet, det må jeg lige lave med det samme.

landbo
                  Deltager
                    • Nova

2mas wrote: nåå, ja selvf.. doohh det havde jeg ikke lige tænkt over. Tak for tippet, det må jeg lige lave med det samme.

Det skal man også lige gå i fred og ro og finde ud af.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
                  • Emnet 'Forlænger' er lukket for nye svar.