Fordømt projektør over Svendborg

Fora ASTRO-FORUM ASTRONOMIENS BETINGELSER Fordømt projektør over Svendborg

• Dette emne har 2 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 10 år, 6 måneder siden af Rudi. This post has been viewed 552 times
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Rudi
    Deltager
      • Neutron star

Jeg skulle lige ud forleden og nyde at den astronomiske tusmørke er ved at ophøre her på vores breddegrader, og så til min gru to kraftige lyskegler lige i zenith!!! Hver gang de sidste 7-10 dage jeg har kikket, har lysene været der, lige fra nautisk tusmørke og langt ind i natten

De lyser ca mod SSV og ser ud til at komme inde fra centrum af byen.

Hvis jeg finder ud af hvem de formastelige abemåse er, hvordan får man det så stoppet på den mest diplomatiske måde?

/Rudirudibr2013-08-04 13:42:35

/Rudi B. Rasmussen

Anonym
        • Super Nova

Hej Rudi.

Skal vi vædde på, at abemåsene driver et diskotek, hvor man med alle midler skal lokke drukmåsene til. Akkurat som vi oplevede drukmåsene på Skamlingsbanken, må vi nok konstatere, at fyldebøtternes interesser vejer tungere end os ædru astrofolk, som kun kigger dybt i okularet! Nej du – jeg er bange for at almindelig frivillig hensyntagen til andre er passé – så du må nok ty til kraftigere midler end diplomati – find dig et par brosten!

Mvh.

Rudi
        Deltager
          • Neutron star

Det er heldigvis gået over. Sider i haven nu og nyder at se på stjerner for første gang i mange måneder. Og ser lige om jeg kan suge lidt M31 fortoner ind gennem mit lille Canon f/1.8 50mm linse.

/Rudi B. Rasmussen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Emnet 'Fordømt projektør over Svendborg' er lukket for nye svar.