Forårssol

• Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 11 måneder siden af thimm. This post has been viewed 963 times
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

palle.b.
    Deltager
      • Nova

Hej skulle lige ud og prøve NEQ5 ‘s evner til at tracke solen. Det er en opgradering i forhold til min ALT-Z opstilling.

Ville gerne igang med solplettælling, det skal ikke være idag eftersom der er så meget dis at det kun var plet

1689 der var synlig.

? er det sådan at man er med i Astronomisk selskab når man er medlem i den lokale Astro foreneing (Astronomisk Forening for Vestsjælland ) ?

eller skal man lige sende en lille pose penge til Astronomisk foreneing ?? er det en dumt spørgsmål

thimm
        • Asteroid

Hej

Hvis du vil modtage tidsskriftet KVANT mm, bliver du muligvis nødt til at indsende en indmeldelse til Astronomisk Selskab.

Du er imidlertid under alle omstændigheder velkommen til at deltage i Solsektionens observationsnetværk.

Indsend blot observationer efter hver måned direkte til min e-mail adresse, gerne i Excel regneark. Hvis du vælger at deltage regelmæssigt, kan jeg sende dig vores standard-skabelon. Min e-mail er sven.ove.thimm@skolekom.dk

Venlig hilsen

Sven Ove

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
      • Emnet 'Forårssol' er lukket for nye svar.