First Light

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER First Light

• Dette emne har 7 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 4 måneder siden af mr. This post has been viewed 376 timesmox. This post has been viewed 376 times
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

hoest
    Deltager
      • Nova

Det var dog som s….
      Selvfølgelig Murphis lov. Havde sat det hele op i gåraftes med autoguide og det der ellers hører med.Så var der lige et par fejl40 med i billedet, der kom rimfrost på linserne så der ikke var nogen guidestjerner nå men f… det, kører uden tog det første billede meget ude af focus
      og så videre.F… hvor tar det lang tid at nå focus når man er en mand der først læser manualen når det er gået galtEmbarrassed så ind og læse EmbarrassedEmbarrassed nå sådan.så vi prøver lige igen.fik så 60sek men havde lige glemt at afballancere hele arangementetEmbarrassed så stjernerne bliv lidt aflangeLOL .Nå jeg prøver igen næste gang .
      Jeg pakkede det hele sammen og tog det ind til optøning der var 1mm is på linserne.
      ps har ikke gemt noget af det ,det var ikke værd at gemme

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

He he, kender hele baduljen, det sker især når jeg ikke har været ude i lang tid ala 2 måneder osv, mand hvor kan man se sort på sådan en aftenBig%20smile

rigo
        Deltager
          • Super Nova

Hehe, ja man kender godt til det 🙂

Varmebånd er et must her i Dk, ellers bliver der for mange dage som går til spilde

hoest
          Deltager
            • Nova

Tak Tommy & Rigo
            Det varmer at høreBig%20smile
            Du Rigo De varmebånd hvor og hvem.

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Henrik fra Qcam… De er gode og kontrolleren er helt oki, har en af hans selv.

mr.mox
                • Nova

Men du fik da hul igennem?…

Var det iøvrigt dig der ringede i fredags? Stod nemlig midt i vores fredagsbar, og kunne stortset ikke høre en s… Smile Dorte sagde i hvert tilfælde du havde ringet hjem til os – tror jeg nok

mstauning
                Deltager
                  • Black Hole

Jacob – Hvem?

mr.mox
                    • Nova

Nåh, det var til Henning

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
                  • Emnet 'First Light' er lukket for nye svar.