Finanskrisen

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Finanskrisen

• Dette emne har 20 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 4 måneder siden af mikkellund. This post has been viewed 856 times
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

Frank, jeg køber altid ½-års gammel biler (og gerne fra privat/virksomhed), med low km. max 20.000. men gerne under 10.000km dem er der faktisk mange af. og man spare en del, sidst spare jeg ca 45kilo. Jeg køber dog altid kun kontant til det jeg har råd til, så skal dog ikke låne. Men anyway, syndes det er dumt at købe en total ny, hvis man kan kan købe den model fra iår, og, det er så vigtige at købe en fra det år man er i, ellers kan man ikke regne med de måske penge der sparet.

Frank Larsen
      Moderator
        • Super Nova

hej Rigo

hehe – når jeg taler om ny bil – så er det relativt i forhold til min 12år gamle civic Vtec der snart runder 300.000km. Med ny mente jeg en 3år gammel Focus st. car der har kørt omkring 70.000. Men det skal der desværre lånes til – så den bliver nok nærmere 4år og 130.000km

Jeg kunne ALDRIG drømme at spilde mine sparepenge på en ny bil – ej heller en næsten ny.

Godt nok er jeg ingeniør men jeg tjener ikke kassen.

FrankLarsen2008-10-10 22:47:54

henrik
        Deltager
          • Nova

Henrik2008-10-27 15:05:44

Lars Malmgren
          Deltager
            • Super Nova

Go humor LOL

steffan
              • Giant

Hahaha – hva ska vi med finans folk Nuke

Henrik du har da en cand merc ikke? LOL

mikkellund
                • Giant

Måske var det ikke mus med kæmpe computere istedet: http://www.comon.dk/news/computerne.der.foraarsagede.finanskrisen_38134.html

Mikkel – sw-udvikler (det var ikke min skyld)
              Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
              • Emnet 'Finanskrisen' er lukket for nye svar.