Et måneudsnit fra 2.4.

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Et måneudsnit fra 2.4.

• Dette emne har 6 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af steffan. This post has been viewed 127 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Anonym
      • Super Nova

Her er lige et lille udsnit af månen fra i går. 200 frames taget med Qcam5 gennem Toa 130 påsat Televue 2×2 extender. Iøvrigt er jeg blevet meget positivt overrrasket Televues extender, jeg synes man får ret god kvalitet for pengene.

Mvh. Johannes

Finn
      Deltager
        • Neutron star

Ser ski godt ud, skarpt og detaljerigt, jeg selv har lagt mærke til at det er svært at få detaljer med på de flade sletter (mare ) super Thumbs%20Up

wieben
        Deltager
          • Nova

Lækkert månebillede. Jeg sad også selv og legede med Registrax i går, efter jeg fandt Videossky til min Orion SSAG. Det er en helt ny verden med avi stacking.

michael.bertelsen
          Deltager
            • Nova

Fedt billede med rigtig go´dybde i. Johannes, hvordan poster du billedet så stort?…og i den kvallitet. Når jeg poster her på forum, bliver de væsentlig forringede Confused

Mvh

Michael

thomas
              • Giant

Nu er det ikke for at kritisere et rigtig godt billede, men skal de øverste 2 cm (??) ikke skæres af. De er vist en kopi af det lige nedenunder.

eller er min pc bare underlig?

Men resten af detaljerne er sgu lækre.

astrojensen
              Deltager
                • Neutron star

“skal de øverste 2 cm (??) ikke skæres af. De er vist en kopi af det lige nedenunder.”

Godt set! Der er noget galt der.

Thomas, Bornholm

steffan
                  • Giant

Flot billede Johannes, månen er flot med de mange detaljer.

Mvh Steffan
                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Et måneudsnit fra 2.4.' er lukket for nye svar.