Esbjerg

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Esbjerg

• Dette emne har 5 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 3 måneder siden af gjesing. This post has been viewed 671 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

gjesing
    Deltager
      • Asteroid

Ved nogen om der findes en astronomisk gruppe eller forening i Esbjerg ? Evt medlemmer i Astro-Forum bosiddende i området, som kan være behjælpelig med teleskoper og andet ?

PS: Har hørt om Myrthuegård i Marbæk, men så vidt jeg ved er det mere foredrag i samarbejde med Folkeuniversitetet og lign

clauskaf
      Deltager
        • Nova

Der er efter hvad jeg kan huske i hvertfald 2 medlemmer her på forum, men de må hellere selv melde sig under fanerne. Tidligere var der en særdeles god forening omkring Esbjerg ledet af Bjørn Frank Jørgensen, men da han forlod Esbjerg for at blive planetarieleder i KBH sygnede foreningen desværre hen ret mig hvis jeg ikke har ret

hilsen Claus

outlook
        Deltager
          • Super Nova

Der findes noget i Vejen og i Herning så vidt jeg er orienteret. Det er vel det nærmeste.

Hilsen Leif,
          “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

jjosefsen
          Deltager
            • Moon

Jeg er på Fanø og har selv undret mig over det samme, men lader ikke til at der er noget i nærheden.

astrojensen
            Deltager
              • Neutron star

Så skulle i prøve at bo på Bornholm…

Thomas, Bornholm

gjesing
              Deltager
                • Asteroid

Hvis det kan være til nogen gavn har jeg et par telefon numre på nogle i Esbjerg
                der har astronomi / teleskoper som hobby.

/ Hilsen Max

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Esbjerg' er lukket for nye svar.