ER SOLGT

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG ER SOLGT

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 5 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 218 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

rigo
    Deltager
      • Super Nova

skal alle de ER SOLGT tråde ikke slettes, der ved at være mange

jeppe
      Deltager
        • Super Giant

Jeg er ikke helt sikker på, at det vil være en god idé at slette dem. Helt generelt er det et problem at slette tråde, for så virker links til dem ikke længere. Der er ganske mange, der linker til udstyr, der er til salg. Jeg bliver i hvert fald irriteret, når links ikke virker længere.

thomas
          • Giant

Lad dem da bare stå, de kan give et billed af hvor brugt-priserne ligger.

Desuden vil de nye (stadig til salg) jo komme til at ligge øverst.

Bjørn Sandåker
          Deltager
            • Neutron star

Ja, la dem stå. Men jeg har en oppfordring til alle som legger ut slike annonser her: vennligst ikke erstatt subject med bare “SOLGT” eller erstatt første post i tråden med “SOLGT”, så det opprinnelige innhold forsvinner! Man bør legge til ” – SOLGT” på enden av subject istedet.

Det samme gjelder forøvrig kjøpeannonser.

Hensikten er selvsagt at man kan se hva som ble solgt/kjøpt, og at man hurtig kan se hvilke annonser som fortsatt er aktuelle når man browser i trådlisten.

Mvh,
            Bjørn

rigo
            Deltager
              • Super Nova

damn! så kan jeg jo ikke købe noget billige og sælge dyrt igen LOL

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

LOL

Mvh,
                Bjørn

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'ER SOLGT' er lukket for nye svar.