Er livet ikke bare dejligt?

Fora ASTRO-FORUM ASTRONOMIENS BETINGELSER Er livet ikke bare dejligt?

• Dette emne har 4 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 2 måneder siden af outlook. This post has been viewed 198 times
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

lindhard
    Deltager
      • Super Nova

mvh
      Lars

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Surt show 🙁

Det er da også uhyggeligt som vejret opfører sig rundt omkring i Verden..

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

astrojensen
        Deltager
          • Neutron star

Surt. Jeg tør næsten (men også kun næsten ) ikke sige, at jeg har haft stjerneklart både i går og i dag.

Nå, næste gang er det jo jer, der har klart, mens jeg må se på rø**n af en sky.

Thomas, Bornholm

Rudi
          Deltager
            • Neutron star

Ja Lars, det har været en sløj sæson, overvejer at skifte hobby: LINK

/Rudi B. Rasmussen

outlook
            Deltager
              • Super Nova

Tænk, nogle af knapperne på min håndbetjening til C8’eren er ved at irre til, fordi de er ubrugte pga vejret! Det er lige før olien er stivnet i det mekaniske også. Og selvfølgelig klarer det op i aften, hvor der bliver gang i løjerne. Må næste år blive bedre. Nå ja, godt nytår, forresten!

Hilsen Leif,
              “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            • Emnet 'Er livet ikke bare dejligt?' er lukket for nye svar.