Er I ved at være klar?

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Er I ved at være klar?

• Dette emne har 5 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 7 måneder siden af noodles. This post has been viewed 38 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

mejer
    Deltager
      • Super Nova

Så er min sommerferie ved at være forbi.
      Men kan se at vi snart nærmer os mørkere tider. Er i ved at være klar med udstyret??

astrojensen
      Deltager
        • Neutron star

Åh jo.

Thomas, Bornholm

johnny.b.a
        Deltager
          • Super Giant

Hej

Prøvekørsel og småjusteringer er overstået her og alt er klar til de mørke nætter , jeg glæder

mig til at fyre op for mit MallinCam

Mvh

Johnny

jakob1234
          Deltager
            • Nova

Glæder mig – og lige så til starparty 🙂

Forresten, hvordan og hvorledes mht. opbevaring af udstyr om dagen, eller hvis man skal ind til byen – pakker man så alt sammen eller er der et sted man kan stille det?

Julius
            Deltager
              • Nova

Har en AstroTrac som har ligget i esken i ett år, som bør bli testet snart.

Med tanke på valutakursen har jeg spart penger i forhold til nypris i dag.

noodles
                • Super Giant

Yep, jeg har lavet et nyt guidesystem til 50cm teleskopet på Ole Rømer Observatoriet og det ser ud til at det endelig virker som det skal ( det burde det også, det er tredje forsøg Embarrassed ).

Jeg har også snydt lidt hen over sommeren mens jeg har testet det.

Jeg må indrømme at det at observere er ved at betyde mere for mig end kvaliteten af det data jeg får. Så for mig betyder det ikke så meget hvor lyst det er så længe det er skyfrit.

Noodles2015-08-03 04:12:59

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Er I ved at være klar?' er lukket for nye svar.