Er her nogen tilbage?

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Er her nogen tilbage?

• Dette emne har 22 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 8 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 2451 times
Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Forfatter

henrik.schneider
    Deltager
      • Nova

Ingen tøj på he he, krav om 12 cifret password, så er man da vist beskyttet bedre end med et figenblad 🙂

Torben Taustrup
      Admin
        • Neutron star

Hej Henrik

Ja, sikkerheden er høj, og måske er det lidt for voldsomt med det meget lange og komplicerede password, eller kravet om, at det man selv komponerer også skal omfatte så mange karakterer.

Der er i øjeblikket ikke så meget trafik i forum, men jeg gør da lidt for at holde det i gang 🙂

Mvh
        Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

steenkh
        Deltager
          • Planet

Der er i øjeblikket ikke så meget trafik i forum, men jeg gør da lidt for at holde det i gang 🙂

Det er værdsat! Jeg kigger forbi en gang imellem, men desværre er det sådan at jo mindre trafik her, jo sjældnere kigger man forbi. Og jeg har desværre ikke så meget jeg selv kan bidrage med.

Rudi
          Deltager
            • Neutron star

Jeg kikker også tit herind. Det ligger en enorm mængde viden i alle de gode diskutioner der har været herinde.

Jeg er ikke helt blevet gode venner med det nye Astro-Forums søge funktion, men vha Google går det rigtig godt, feks brugte jeg følgende søgestreng for nylig, for at finde et gammelt indlæg jeg havde lavet om solformørkelsen tilbage i 2015:

“ solformørkelse svendborg site:forum.astronomisk.dk”

Hvilken gav dette resultat:
            https://www.google.dk/search?q=solformørkelse+svendborg+site%3Aforum.astronomisk.dk&client=safari&hl=da-dk&sxsrf=ALeKk00rcW0kwQW4GQ2mWKlJbzNL73AL5g%3A1625354404224&ei=pPDgYMD_DOL-7_UP3rmFoAM&oq=solformørkelse+svendborg+site%3Aforum.astronomisk.dk&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEANQu4EBWNCjAWCZpgFoAHAAeACAAW-IAfMHkgEEMTUuMZgBAKABAcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-serp%5B/url%5D

/Rudi B. Rasmussen

henrik.schneider
            Deltager
              • Nova

Hej Rudi, jamen søger du på “solformørkelse svendborg site” i dette forums søgefunktion kommer du da også i mål 😉

Rudi
              Deltager
                • Neutron star

Yep, jeg kan bare bedst lide Google’s resultat. Mit simple eksempel overfor er nok dårlig. Det der virkelig driller, er nogle inter-forum links her på Astro-Forum, som referer til det hedengangne forum posts og derfor ikke længere virker. Der er der, at Google kommer ind i billedet.

/Rudi B. Rasmussen

henrik.schneider
                Deltager
                  • Nova

OK, der er jeg nok lidt indifferent

Torben Taustrup
                  Admin
                    • Neutron star

950 hits siden d. 1. Juli på dette indlæg.
                    Det er da imponerende for et indlæg, der ikke handler om astronomi 🙂

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
                  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.