› Fora › ASTRO-FORUM › FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG › Er det tid til at sige farvel til dette forum?
Tagget: Naturvidenskab
- Dette emne har 65 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 8 måneder siden af henrik. This post has been viewed 5992 timesschneider. This post has been viewed 5992 times
-
ForfatterIndlæg
-
16. juni 2018 kl. 16:16 #318238
ErlandDeltager- Planet
Du har ret Torben, det er ikke god reklame.
Du skriver at du har opfordret Bjarne til at flytte det sidste indlæg, men det lader ikke til at ske…
Jeg synes at det virker enten arrogant eller ubetænksomt at man(Bjarne) bliver ved med at smide brænde på bålet.
Emnet er i sin tid blevet taget op, da nogen mente at der var for mange indlæg fra den ene bruger som fyldte det hele.
Det er han, efter min mening, i sin gode ret til, dog skal indlæggene bare lige puttes i de rigtige fora(hvilket en moderator godt burde kunne finde ud af).
Det har dog taget en drejning til det mere absurde, da Bjarne vælger at smide flere indlæg ind i dette emne, som overhovedet ikke har nogen mening at anbringe her.
Jeg vil da opfordre Bjarne til at dele ud af sine guldkorn, men at gøre det på en ordentlig måde.Erland
Erland Kruse Hansen
Meade Telescope ACF-SC 203/2000 LightSwitch 8 GoToASTRONOMI FOR ALLE - En facebookgruppe for alle astronomiinteresserede!
16. juni 2018 kl. 22:48 #318240
jonas.cDeltager- Super Giant
Hej Jonas
Det kunne man måske godt, men der kan stadig komme kommentarer til emnet.
Indrømmet, overskriften er ikke nogen god reklame for forum.Mvh
Torben<hr>
Torben Taustrup – ttau@tocobs.org – TOC Observatory – http://tocobs.org -12.5″ – f:5 Newt. Starlight XPress SXV H9 og Atik383 CCD-kamera. Fields: 19,6′ x 14,6′ Px: 0,84″ / 39,63 x 29,51 Px. 0,71″ – SkyWatcher 80 mm ED refraktor. TAL Apolar 125 f : 7,5.Jag förstår inte.
Om du låser inlägget kan ingen mer kommentera det. Då måste man starta ett nytt inlägg.
Behöver det vara svårare än så? Har jag missat något?
/Jonas17. juni 2018 kl. 21:12 #318248
Torben TaustrupAdmin- Neutron star
Hej Jonas
Problemet forsvinder ikke ved at lukke emnet, så det er vel ikke nogen endelig løsning?
Hvis jeg lukker det, så er der nok en som starter et nyt emne for at klage over det – her i agurketiden 😉
Mvh
TorbenTOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.
17. juni 2018 kl. 23:22 #318250
jonas.cDeltager- Super Giant
Om så skulle vara fallet, finns det ju, de facto, underlag för kritiken. Detta eftersom du är rädd att fler kommer att rikta liknande kritik.
Nåväl, det skadar inte att låsa denna tråd och se vad som händer. Kommer det inte nya, kritiska inlägg, så är allt väl. Kommer det kritiska trådar, får ni ta tag i orsaken.
Man kan inte på förhand säga att allt blir dåligt. Det kan bli bra också!
/Jonas
Hej Jonas
Problemet forsvinder ikke ved at lukke emnet, så det er vel ikke nogen endelig løsning?
Hvis jeg lukker det, så er der nok en som starter et nyt emne for at klage over det – her i agurketiden
Mvh
Torben<hr>
Torben Taustrup – ttau@tocobs.org – TOC Observatory – http://tocobs.org -12.5″ – f:5 Newt. Starlight XPress SXV H9 og Atik383 CCD-kamera. Fields: 19,6′ x 14,6′ Px: 0,84″ / 39,63 x 29,51 Px. 0,71″ – SkyWatcher 80 mm ED refraktor. TAL Apolar 125 f : 7,5.18. juni 2018 kl. 06:49 #318251
Torben TaustrupAdmin- Neutron star
Hej Jonas
Jeg tror på, at vi bevæger os i den rigtige retning, hvor der efterhånden vil komme et mere positivt syn på forum.
mvh
TorbenTOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.
18. juni 2018 kl. 07:41 #318252
henrik.schneiderDeltager- Nova
Det skal nu nok gå Torben, som jeg forstår det er i ikke færdig med at indføre alle ændringer.
Så efterhånden som de kommer på plads, bliver det jo mere og mere stabilt at bruge dette forum som det primære forum igen.mvh
Henrik -
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.