Endnu en nybegynder

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Endnu en nybegynder

• Dette emne har 19 svar og 12 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 3 måneder siden af fhansen. This post has been viewed 385 times
Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter

John
    Deltager
      • Nova

FHansen wrote:
      Jeg er da pænt overrasket over at det er muligt, at tage så flotte planetfotos med dette teleskop. Jeg troede ikke at diverse tilbehør kunne forstørre så meget. Hvilket tilbehør behøver man til denne forstørrelse til foto?

Hej Flemming

kan du se hvordan det er taget. Det ser nu ud som om det er taget uden yderligere “tilbehør”.

fhansen
        • Main Sequence

Ah, det har du sgu da også. Takker 🙂

munkholm
        Deltager
          • Neutron star

Velkommen til FHansen

hvis du tager en bærbar med ud så kan du bruge nebulosity

bruger det selv til min Canon 400D for at fokusere, mener også den kan bruges til 350

Mvh Bent

Takahashi FSQ-85ED APO GSO RC 10" SBig 8300M SW NEQ6 pro

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Ja, der har jeg ‘dummet’ mig men min nye 500D, den kræver selvfølgelig NEB 2.x eller den nyeste udgave af Maxim, AA gør men kun via Canons egne drivere..
            Skulle måske have sparet 1000- og købt et brugt 450D Confused

fhansen
              • Main Sequence

@ Bent
              Tak for tippet, så må jeg se om jeg kan skidtet til at virke. Jeg mangler bare tilsyneladende et andet kabel. Men det mås jeg lige rode med. Jeg kan hvertfald ikke få forbindelse til Nebulosity med et alm. mini USB jack. (Der er vist nogle problemer med EOS 350D, men den er godt nok understøttet).
              Jeg har også prøvet med AA-demoen, men den kører med Canons eget software, og det understøtter ikke windows 7 🙁

Men jeg kan da få et Olympus e-420 til rimelige penge. Og så vejer det kun 330 g ^^

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
            • Emnet 'Endnu en nybegynder' er lukket for nye svar.