Endnu en fejl til serien….

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Endnu en fejl til serien….

• Dette emne har 8 svar og 5 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 11 måneder siden af Bjørn Sandåker. This post has been viewed 223 times
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

amelsen
      • Giant

Ja her er lige en fejl til serien af de sidste der er dukket op….

I dag da jeg lokkede ind og ville se aktive emner siden sidst jeg var her… Hvilket var under 24 timer siden, så dukkede der en liste på 25 sider op…

Tydeligvis en fejl da man kunne se der kun var få af dem der stod listet med fed skrift og dermed havde nyt indhold…

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Det oplever jeg også nogle gange,, eller lidt magen til. ved login,,, nogle gange er alt markeret omgående som læst, tror nu det er noget der sker under kummunikation mellem explore og server.

Bjørn Sandåker
        Deltager
          • Neutron star

Dette oplever jeg ofte. Det begynte for nogle uger siden. Når jeg logger ind i dag siger systemet: “Du var her sist den 03 Mar 2012 kl. 13:00” og giver mig side op og side ned med det den tror er nye poster, når jeg ber om aktive emner.

Mvh,
          Bjørn

habo
          Deltager
            • Super Giant

Ja, og når man trykker på “tilbage” knappen, skal man nogle gange trykke på den to gange før det virker, hvor det andre gange virker første gang, med det resultat at man kommer to sider tilbage, sådan har det været længe, jeg har prøvet at slette Forum cookies, det hjælper ikke!!

henningmn
            Deltager
              • Moon

Jeg har ingen problemer, men nu køre jeg heller ikke så meget mere med Windows er næsten gået helt over til Linux systemer på alle maskiner. Der er ikke de fejl som i beskriver.

Bjørn Sandåker
              Deltager
                • Neutron star

Er du sikker på at dette skyldes Windows, Henning?

Mvh,
                Bjørn

amelsen
                  • Giant

Det har intet med den lokale maskine at gøre.. det er forummet/serveren.

henningmn
                  Deltager
                    • Moon

Ja, fordi at jeg har ikke oplevet det endnu med ubuntu, men når jeg bruger windows får jeg de samme fejl som jer. Men hvis fejlen skulle ligge ved serveren så må admin af forummet kunne give svar på hvorfor at det opføre sig sådan.

Bjørn Sandåker
                    Deltager
                      • Neutron star

Jeg tror også det er forumet/serveren, da jeg mener jeg har oplevet problemet både med Ubuntu og Windows.

Mvh,
                      Bjørn

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
                    • Emnet 'Endnu en fejl til serien….' er lukket for nye svar.