Emner læst/ulæst status

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Emner læst/ulæst status

• Dette emne har 3 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 5 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 622 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Rudi
    Deltager
      • Neutron star

Først en kæmpe ros til den eller dem der står for siden.

Men… Hvordan hulen er læst/ulæst status implementeret???

Jeg logger på forumet både fra telefon, iPad og PC, men læst/ulæst status på indlæggene ser ud til at være enheds afhængig (cookies???). Det ville være skønt hvis det blev gemt server-side baseret på log-in, så jeg ser samme billede på alle mine enheder. Og en “Marker alle emner som læst” knap på hver under forum ville også være rigtig brugbart.

/Rudi B. Rasmussen

Bjørn Sandåker
      Deltager
        • Neutron star

Ja, enig. Slike ting bør gemmes pr. bruger i en SQL-database på tjeneren. Måske er det tilstrækkeligt med en simplere XML-database, men det er ikke vigtigt hvad der ligger i bund bare det virker.

Bjørn T. Jønsson2012-09-22 19:28:12

Mvh,
        Bjørn

Torben Taustrup
        Admin
          • Neutron star

Jeg er ikke klar over, om den nævne funktion er understøttet i dette program. Jeg kan prøve at checke, om den er tilgængelig.

Jeg giver dig ret i, at det kan være rart at det man allerede har læst bliver markeret..

mvh

Torben

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Eventuelt check http://forum.recordere.dk/ ud, de har en funktion i parentes, trykker man på den kommer man direkte til 1 ulæste indlæg i den tråd, meget smart…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Emner læst/ulæst status' er lukket for nye svar.