Dirty and quick

Fora ASTRO-FORUM ASTROFOTOS OG -TEGNINGER Dirty and quick

• Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 5 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 118 times
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

tommyf
    Deltager
      • Neutron star

Omega tåge,,, DEN står altså langt nede og jeg kan kun se den da jeg bor på 1 sal og ligeeeeeee se den mellem træerne og husene mod Syd.

Det var egentligt en test time da Vista driller lidt med drivere/seriel porte, meget mere end XP gjorde, så jeg måtte jo teste opsætningen og fik da gang i den efter 30 min drilleri mellem Com 3 og Com 5,,, og desværre tror jeg det er et vedvarende Vista problem.

Men den kom igang og jeg ville skyde Eps til MS samling, men jeg har jo kun Syd så den måtte jeg droppe og skød Omega i den time jeg havde til rådighed, uden polar aligmen, ingen water level, flats darks eller noget, bare 600 sek Ha… 6 stk

Tænk på at den står lige over de høje bolig områder jeg bor i, ville også skyde RGB, men der var Omega så langt nede at taget var i vejen LOL

Men utroligt at kunne hive noget ind under de forhold alligevel, det borger jo godt til MAF med en 1oox bedre himmel og ingen vejbump som sender bilernes lys lige ind i tubus..

TommyF2009-09-15 01:05:54

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Flot Thumbs%20UpThumbs%20Up

wieben
        Deltager
          • Nova

Hej Tommy,

Fedt med de sjældne objekter fra vores breddegrad.

tommyf
          Deltager
            • Neutron star

Takker gutter, yes, den er sjælden, har tænkt på en aften af tage ud på
            Albertslund ‘bjerget’så er man lige de 70m oppe og skulle kunne
            exponere måske 2-3 timer på den og så få RGB med også…

Men jeg er tilfreds med opsætningen, skal bare have Vista til at opfører sig bedre….

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
          • Emnet 'Dirty and quick' er lukket for nye svar.