Det ser ud til klart i aften på DMI

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Det ser ud til klart i aften på DMI

• Dette emne har 23 svar og 14 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år siden af tommyf. This post has been viewed 576 times
Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Forfatter

Mogens.Bildsøe
    Deltager
      • Nova
      Fik lige en dyne sne drysset over hele setup’et Angry– og nu ser det ud til at lukke. Nåede lige at se et par stjerner på PCen med mit nye kamera før skyerne kom- jeg har ski meget at lære.

Mogens B

Hilsen Mogens B.

jesperu
        • Giant

Så er det lukket til her i Måløv. Jeg nåede også lige at få det hele sat op – så kom skyerneAngry

rigo
        Deltager
          • Super Nova

sne, klart, skyet, klart, lidt sne igen, skyet, klart osv osv. ikke easy, fik ikke noget rigtig skud,,, blev kun til lidt frisk luft for mig og udstyret LOL

nightsky
          Deltager
            • Neutron star

Jeg flytter til Namibia – Tag af – sne – tag på – klart – tag af – sne – tag på – klart – tag af – sne – tag på – Nu tøssesur – Masser af astrogrej sælges for at skaffe finanser til rejsen.
            AngryAngry
            AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry

mr.mox
              • Nova

Der er også lukket her nu (Køge). Men det gør ikke så meget for månen er næsten fuld.

Håber det bliver klart når kometen kommer højere op – SÅ PLEASE, LAD VÆRE MED AT KØBE NOGET ASTROUDSTYR NU!!!!!

Iøvrigt har jeg rimeligt gode erfaringer med http://www.foreca.com som vejrudsigt.
              Mr. Mox2009-02-08 23:37:35

mejer
              Deltager
                • Super Nova

Går og tænker på at købe en laser søger. Men tror jeg lader det ligge lidt, “I frygt for en lynchning hvis vejeret bliver dårligt igen”.LOL

Mejer

palle.b.
                Deltager
                  • Nova
                  Tongue

Her er løsningen, den vil gøre at ingen mangler udstyr og det vil altid være klart. :

Astro udstyr må ikke sælges, kun bortgives eller langtidsudlånes uden beregning… Wink

Frank Larsen
                  Moderator
                    • Super Nova

Stakkels jerLOL

Jeg har slet ikke energi nok til at observere så det dårlige vejr passer mig fint – gnækgnækEvil%20Smile – og det til trodsfor at jeg er meget vågen i de mørke timer (der er en lille dame der ikke vil sove om nattenDisapprove)

Men mon ikke der kommer en klar periode sidst på vinteren…Question

Lars: du ved hvor du kan sætte udstyr af til spotpris.

tommyf
                    Deltager
                      • Neutron star

Kom da ud med den lille refractor og fik set små 2 timer inden det skyet over igen.

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
                    • Emnet 'Det ser ud til klart i aften på DMI' er lukket for nye svar.