Det er ufatteligt.

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Det er ufatteligt.

• Dette emne har 96 svar og 30 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 3 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 2559 times
Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 97 i alt)
  • Forfatter

jan.w.rasmussen
      • Planet

Venner se nu her! Fredag d. 20-11-2009, modtager en vis herre 1stk kikkert, og hvad sker der så??? Solskin fra kl 12.00, og skyfrit hele natten, SÅDAN Wink

lehmann
        • Super Giant

Jesper wrote: Jeg var lige ude og kigge op på skyerne. Imellem skyerne var der pludslig sådan en underlig mørk plamage med nogle små hvide prikker i. Gad vide hvad det var? Det forsvandt heldigvis hurtigt igen.

Ja puha LOL

lehmann
          • Super Giant

Uha Jan, med en CGEM på vej kommer den vejrudsigt ikke til at holde Unhappy

Der går helt sikkert Murphys lov i det scenarie du beskriver..

men jeg krydser fingre for dig

chrjensen
            • Super Giant

Jan w Rasmussen wrote:

Venner se nu her! Fredag d. 20-11-2009, modtager en vis herre 1stk kikkert, og hvad sker der så??? Solskin fra kl 12.00, og skyfrit hele natten, SÅDAN Wink

Sådan fungere verden desværre ikke. Jeg kan allerede nu fortælle dig, at enten holder vejrudsigten ikke, eller også er din kikkert forsinket.Wink

jan.w.rasmussen
              • Planet

Hej

Ja jeg tjekkede lige vejrudsigten her til morgen, Desværre ser det ud til at de ansatte på DMI Alle er radikale Censored,

Ang. Murphys lov, så har vi her i firmaet hvor jeg arbejder en lille omskrivning af loven, den lyder kort og godt “DET GÅR GALT

morten
              Deltager
                • Super Nova

Så er det jo derfor at vejrudsigten for den fredag nu siger skyer…

k_holst
                Deltager
                  • Nova

Ja der er hurtig afklapsningLOL

Jeg så ikke en eneste stjerne i natCry

Var ude og tjekke flere gange, men der blev ved at komme lidt småregnAngry

mortenb
                  Deltager
                    • Super Giant

Næste mand der køber noget, tør garanteret ikke meddele det her i forum. Han risikerer at få BØLLEBANK Dead

Tongue

… JO forresten, Mogens tør godt, han er TAK ejer .. synes jeg at kunne huske fra en tidligere drøftelse .. “Bare kom an” .. kom det selvsikkert !

LOL

MortenB2009-11-13 11:47:33

lehmann
                      • Super Giant

Jeg synes da stadig at fredag ser fornuftig ud. Star

mogens
                      Deltager
                        • Super Nova

Jeg har bestilt et D-ERF filter, men det er ikke kommet endnu, så det tæller ikkeTongue

Der må iøvrigt indføres meldepligt, hvis nogen ser en stjerneWink

outlook
                        Deltager
                          • Super Nova

Ok, jeg så stjerner i går, men det var kort før dagens vejrDead. Og Mogens, du er da en værre optimist for tiden med det der D-ERF filter. Er det sådan, at Solen kommer når man får det?

Hilsen Leif,
                          “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

mstauning
                          Deltager
                            • Black Hole

Jeg så månen, tror jeg nok … I morges, det var noget sejl-formet noget der hang på himlen. Men heldigvis forsvandt det hurtigt bagved de gode kendte skyer igen Wacko

mejer
                            Deltager
                              • Super Nova

OK jeg så ikke månen eller nogen stjerner.

Til gengæld blev jeg færdig med at hækle tæppet. Og til gengæld så jeg 5 døgns prognosen på fjernsyn, og her var igen 5 regnvejrsdage.

Sådan noget L..T, eller på en anden måde .OR.

Ouch

mogens
                              Deltager
                                • Super Nova

OptimistPinch D-ER For meget med det vejr, men ovenover alting skinner moder … osv.

mejer
                                Deltager
                                  • Super Nova

Jeg har lige taget mig selv i, at falde i staver til vild med dans og de unge mødre.

Det er godt man skal til årets første julefrokost i morgen. Så man kan glemme de grimme billeder fra fjernsynet.Confused

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 97 i alt)
                                • Emnet 'Det er ufatteligt.' er lukket for nye svar.