Det er ufatteligt.

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Det er ufatteligt.

Viser 15 indlĂŠg - 16 til 30 (af 97 i alt)
  • Forfatter
    IndlĂŠg

morten
    Deltager
      • Super Nova

Mener du at de ikke kĂžber noget pga deres kronekurs?

mortenb
      Deltager
        • Super Giant

Det er da tydeligt, at nordmĂŠndene kĂžber ALT for meget ind ! SĂ„ hellere nogle forarmede svenskere. De skulle aldrig have fundet alt det olie deroppe i Norge.

PĂ„ den anden side .. skal de jo nok bruge olien til at smĂžre fjeldsiderne .. , nĂ„r nu al sneen er smeltet pga. klimaforandringer .. Ellers kan vi andre jo godt smide ski’ene ud ..

kallenator
          • Planet

Flere som opplever kontinuerlig mĂžkkavĂŠr skjĂžnner jeg. Er samme her, overskya, overskya, overskya, hver dag!

morten
          Deltager
            • Super Nova

HÅB!!!

BemĂŠrk fredag d. 20/11 pĂ„ DMI. Der er stjerner for fĂžrste gang i lang tid…

outlook
            Deltager
              • Super Nova

Stjerner…HvaÂŽer det nu lige det er?

NĂ„, men den her 11″ Edge er fra en halvgammel trĂ„d:

Men den kommer vist fĂžrst hjem en gang til Jul, sĂ„ der kommer sikkert flere skyer…

Hilsen Leif,
              “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else
” Ed Ting

Anonym
                • Nova

Jeg sender meget gjerne ned litt olje i bytte med klare netter LOL

Kanskje det klare vÊr DMI spÄr ikke ser landegrensen mot sÞr Norge og sprer seg litt ?

Mogens Zachariasen
                Deltager
                  • Super Giant

Well, sÄ kan man jo lÊse lidt om hvad der kan gÄ galt nÄr det er klart LOL

http://www.cloudynights.com/ubbthreads/showflat.php/Cat/0/Number/3438554/page/0/view/collapsed/sb/5/o/all/fpart/1

Mvh
                  Mogens

mstauning
                  Deltager
                    • Black Hole

Uha, uhyggelig lĂŠsning… Der er INTET af det de skriver jeg ikke har gjort! Been there, done that.

mejer
                    Deltager
                      • Super Nova

Jeg er sgu begyndt at hÊkle i stedet for. Det er fascinerende hvad man kan fÄ ud af noget garn.

NOT NOT NOT

Give me clear weather Ouch

michael.bertelsen
                      Deltager
                        • Nova

morten wrote: Jeg vil bare sige at min nye moonlite stepper-motor focuser til newtonen intet har med det at gĂžre.

Mogens, et mimrekort kan da umuligt have indflydelse pÄ vejret

UUUUUUUH!…Morten, kan du ikke liige poste et billede?

Mvh

Michael

rune.cb.
                        Deltager
                          • Super Nova

Om dere ikke har olje, sĂ„ har dere da humor der nede i pannekakeland. MĂ„ske dere trenger litt olje til Ă„ smĂžre pupillene med ….. de kan blive tĂžrre ved at stirre for mye i teleskopet!? LOL

Mvh Rune.

Website: www.runecb.com

BjÞrn SandÄker
                          Deltager
                            • Neutron star

Jeg har ikke kjĂžpt minnekort pĂ„ lenge, sĂ„ dette er ikke min skyld! Jeg kjĂžpte en GPS til bilen for en stund siden, men det teller vel ikke? Det har jo ikke noe med astronomi Ă„ gjĂžre? NĂ„ja… de satellitter .. jeg glemte dem.

Apropos munnbind … Vi fĂ„r hĂ„pe at danskene ikke begynner Ă„ gĂ„ med munnbind, for da bir det umulig Ă„ forstĂ„ hva de sier nĂ„r vi ikke lenger kan lese pĂ„ leppene! LOL

Ellers er det en stor misforstĂ„else at vi nordmenn drukner i oljepenger – vi ser ikke stort av rikdommen, nesten alt investeres i aksjer og obligasjoner … Cry

Mvh,
                            BjĂžrn

chrjensen
                              • Super Giant

AARGHH!!!!

Jeg gÄr amok i min hjerne!

verner
                                • Moon

Tja, jeg mÄ jo bekende, at jeg gÄr og venter pÄ mulighed for first light til mit nyindkÞbte QCam9.

jesper
                                Deltager
                                  • Neutron star

Jeg var lige ude og kigge op pÄ skyerne. Imellem skyerne var der pludslig sÄdan en underlig mÞrk plamage med nogle smÄ hvide prikker i. Gad vide hvad det var? Det forsvandt heldigvis hurtigt igen.

Viser 15 indlĂŠg - 16 til 30 (af 97 i alt)
                                • Emnet 'Det er ufatteligt.' er lukket for nye svar.