Det er ufatteligt.

Fora ASTRO-FORUM OFF TOPIC Det er ufatteligt.

• Dette emne har 96 svar og 30 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 3 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 2555 times
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 97 i alt)
  • Forfatter

mejer
    Deltager
      • Super Nova

Nu har det været overskyet i 3 uger. Jeg har abstinenser for at komme ud til scopet.
      Har mest af alt lyst til at gøre sådan her…….

Så hvem er det, der har købt noget der er så fint, dyrt og godt. At man har retten til at frarøve os andre den mulighed at bruge vores udstyr AngryWink

Mejer

jan.w.rasmussen
        • Planet

migHug?

mejer
        Deltager
          • Super Nova

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AngryAngryAngryAngryAngryWinkMejer2009-11-12 06:54:22

palle.b.
          Deltager
            • Nova

Tillykke med den, så må vi andre jo bare vente Wink

outlook
            Deltager
              • Super Nova

Jamen, der er jo købt både Celestron 11″ Edge HD og 5″ TeleVue teleskoper, så det må nødvendigvis se sådan ud et antal uger frem:

I´M A BELIEVER…

Hilsen Leif,
              “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else…” Ed Ting

morten
              Deltager
                • Super Nova

hvem har købt c11 edge?

Jeg var helt sikker på, at det alene var Jespers skyld.

morten2009-11-12 10:17:09

jesper
                Deltager
                  • Neutron star

Jeg var også sikker på at det kun var min skyld, men det er jo altid rart at have nogen at dele skylden med. På den anden side bliver straffen nok dobbelt så lang.

mortenb
                  Deltager
                    • Super Giant

Gælder okularer også ? Wacko

mogens
                    Deltager
                      • Super Nova

Jeg ser at en nordmand har købt et minnekort – det må give lang tidAngry

k_holst
                      Deltager
                        • Nova

Jeg har fået monteret Seletek motorfokus på min WO110, så jeg vedkender mig en smule af skylden.

Hvis DMI har trukket den rigtige vejrudsigt op af hatten, skulle jeg kunne få et par timer i aften. Hvis der for h… bare kunne være 1 stjerne på himlen så jeg kunne prøve at lave V-curvesStern%20Smile

morten
                        Deltager
                          • Super Nova

Jeg vil bare sige at min nye moonlite stepper-motor focuser til newtonen intet har med det at gøre.

Mogens, et mimrekort kan da umuligt have indflydelse på vejret

morten2009-11-12 11:19:50

mogens
                          Deltager
                            • Super Nova

Minnekort, Morten- de bruger også mundbind for tiden.-Nordmændenes blomstrende sprogWink

Iøvrigt er steppermotoren noget af det værsteConfused

mogens2009-11-12 12:05:20

lehmann
                              • Super Giant

Jeg har købt et Kabelsæt #505 til LXD75 samt en 2″ fotoadapter til mit EOS 500D

Det var den 21-10-2009 og det har stort set ikke været klart siden Confused

Anonym
                                • Nova

En laser penn fra Hong Kong – en vinkelsøker m/forstørrelse og en programerbar fjernkontroll til Pentax’en kan da ikke gi slik en hard straff ????? Cry

Den ene varen er ikke kommet engang !

mortenb
                                Deltager
                                  • Super Giant

Jeg synes faktisk, at skydækningen hænger lidt sammen med den inflation vi har af nordmænd herinde .. måske skulle vi prøve med lidt flere svenskere istedet ???

Cool
                                Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 97 i alt)
                                • Emnet 'Det er ufatteligt.' er lukket for nye svar.