Delvist klart, månen og jupiter

Fora ASTRO-FORUM OBSERVATIONER OG VISUEL ASTRONOMI Delvist klart, månen og jupiter

• Dette emne har 23 svar og 11 stemmer, og blev senest opdateret for 11 år, 1 måned siden af astrojensen. This post has been viewed 193 times
Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Forfatter

astrojensen
    Deltager
      • Neutron star

Nok ikke, Thomas, men hvorfor lige 66%??

Fordi af de tre på tråden, der ejer en C11, har de to haft diskusprolaps…

Thomas, Bornholm

erik.nielsen
      Deltager
        • Super Giant

Hvem forhandler det nævnte QhyII-Lcolor?
        Jeg kan ikke se det hos Astro Q-cam.

mvh ERik

habo
        Deltager
          • Super Giant

Hej Johannes

Suverænt flot månebilled. Når du optager AVI filer med QHYII, så går jeg ud fra at du bruger det medfølgende software til at optage AVI filer. Kan du bruge disse filer direkte i AVIStack, eller skal du forbi Virtueldub for at ændreCodec?
          Med mit DBK31 kamera får jeg hele tiden fejlmeddelelsen “understøtter ikke codec” i AVIStack, jeg kan så ændre codec i VirtuelDub, men det er endnu et skridt at føje til processen. Jeg bruger IC Capture eller Lucam Recorder, der er et utal af forskellige codecs at vælge imellem, indtil nu har jeg kun fundet en der virker.
          Hilsen
          Hans

Anonym
            • Super Nova

Hej.

Kameraerne er så nye, at Henrik ikke har dem på sine billeder endnu – men det er ham som sælger dem.
            Hans – filerne kan bruges direkte uden ændring af codecs.
            Jeg har alle Henriks modeller med og kan vise dem frem på vores teknikaften på torsdag!
            Mvh.

steinar74
              • Giant

Fantastisk

Lars Malmgren
              Deltager
                • Super Nova

Astrojensen wrote: Skal jeg af diskussionen konkludere at der er en 66% chance for diskusprolaps, hvis man køber en C11?

Thomas, Bornholm

Årsagen til min prolaps har 4 ben og en hale, så C11’eren er fuldstændigt frikendt i denne omgang Wink

astrojensen
                Deltager
                  • Neutron star

En af mine venner, en passioneret motormand, udtalte en gang, at man aldrig ville få ham op på et kræ, der manglede så elementære sikkerhedsforanstaltninger som tændingsnøgle, håndbremse eller kobling.

Thomas, Bornholm

bwinkler
                  Deltager
                    • Nova

Du glemte airbacks thomas

astrojensen
                    Deltager
                      • Neutron star

Han er fra før den tid. Og i min barndom var der ikke engang sikkerhedsseler til børnene på bagsædet. Cykelhjelm var der heller ingen, der havde hørt om. Det var lidt enklere den gang. Der var ikke så mange love, man uforvarent kunne komme til at bryde.

Thomas, Bornholm

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
                    • Emnet 'Delvist klart, månen og jupiter' er lukket for nye svar.