Dejlig å være i gang igjen

Fora ASTRO-FORUM OBSERVATIONER OG VISUEL ASTRONOMI Dejlig å være i gang igjen

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 5 måneder siden af mstauning. This post has been viewed 595 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

linda
      • Asteroid

Etter en lang sommer med abstinens har jeg siden et par uker kommet godt i gang igjen. Jeg har hatt et par sesjoner alene og funnet en del nye objekter. Og i går observerte jeg sammen med en vennine og det var herlig å kunne dele gleden av å se vakre objekter.

Hadde bare lyst til å dele dette med dere, for kanskje er det flere som har savnet sin hobby i sommer.

LindaLinda2016-09-27 21:05:56

mstauning
      Deltager
        • Black Hole

Jo det kan jeg sætte mig ind i, har ikke rigtigt været i gang i de sidste 2 år – men har så lige taget et par aftener, skønt !

astrojensen
        Deltager
          • Neutron star

Jeg observerer Solen hele sommeren, så jeg har noget at kigge på i den lyse sæson.

Thomas, Bornholm

linda
            • Asteroid

Astrojensen wrote: Jeg observerer Solen hele sommeren, så jeg har noget at kigge på i den lyse sæson.

Thomas, Bornholm

Det hadde jeg også gjerne gjort, siden vi i sommer skulle dra til midtnattsolens rike, Finnmark. Men kikkerten passet ikke i bilen lenger. Og vi skulle også dra på mange flerdags fjellturer og da må vi la bilen stå parkert i flere dager. Da er jeg litt skeptisk med å ha verdifulle saker liggende i den. Linda2016-09-28 10:47:50

Peter
            Deltager
              • Main Sequence

Kære Michael,

Det er ualmindelig lang tid siden vi har hørt fra dig. Håber alt er ok og at du er tilbage igen! Glæder mig til at se dig igen! Tag eventuelt med på Avnø her i weekenden? Det kunne være hyggeligt!

mstauning
              Deltager
                • Black Hole

Peter – Må jo nok hellere kikke forbi, der er noget med noget kikkert der skal bytte hænder 😉 Så jeg vil ikke afvise at vi ses.

Og det går fint, takker for tanken.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Dejlig å være i gang igjen' er lukket for nye svar.