Defekt i fil-upload

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Defekt i fil-upload

• Dette emne har 19 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af tommyf. This post has been viewed 481 times
Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter

jeppe
    Deltager
      • Super Giant

På min pc står eksemplet, som det er meningen, det skal:

1: teksten kan læses uden at scrolle (den går kun til sidekant)

2: billedet vises i sin fulde størrelse, og kan derfor kun ses ved at scrolle til siden

Dermed kan man læse indlægget uden at scrolle til siden, og kan – hvis man vil – se hele billedet i sin fulde størrelse.

Står det da anderledes på din pc?

tommyf
      Deltager
        • Neutron star

Se dette billede..

Der kan man se teksten scrolle med.

jeppe
        Deltager
          • Super Giant

Hej Tommy,

Sådan ser det også ud på min skærm, og det er også præcis, sådan det skal være Thumbs%20Up

Det er jo ét samlet indlæg bestående af både tekst og billede, så det kan ikke deles op. Men bemærk at teksten automatisk er blevet wrappet, sådan at den kun går til kanten af skærmen. Dermed kan man læse teksten, uden at have behov for at scrolle. Kun hvis man vil se hele billedet, er det nødvendigt at scrolle.

Var det ikke lavet på den måde, var det også nødvendigt at scrolle for at læse teksten, hvilket jeg personligt synes er ret irriterende. Et tredie alternativ er at lade hele siden flytte med ud til billedets kant, men så skal man scrolle hele tiden for at læse alle indlæg på siden, og det er virkeligt irriterende Angry

Så det her er præcis sådan, det skal være. Det er det bedste kompromis, når der nu skal vises billeder i 1:1 Smile

Bjørn Sandåker
          Deltager
            • Neutron star

Enig i det Jeppe, men jeg synes det hadde vært enda bedre om bildet hadde blitt skalert ned så det ikke gikk utover kanten, og så kunne man klikke på det for å få original størrelse.

Mvh,
            Bjørn

tommyf
            Deltager
              • Neutron star

Korrekt at teksten bliver skalleret.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
            • Emnet 'Defekt i fil-upload' er lukket for nye svar.