Canon 400d Modded

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Canon 400d Modded

• Dette emne har 6 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 12 måneder siden af Finn. This post has been viewed 173 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Finn
    Deltager
      • Neutron star

Hej, er der nogen der ved hvordan man skal sætte sin hvid balance når det er et modificeret camera, auto eller daylight eller noget helt andet

thomas
        • Giant

Hvis du optager i RAW (og det gør du vel) så bruger den slet ikke indstillingerne for hvid-balance. Det stiller du senere ved data-behandlingen.

Finn
        Deltager
          • Neutron star

Næ, den står på Large/fine, men jeg skifter nu og prøver, jeg syntes bare det ser så underligt ud.

thomas
            • Giant

Det ser sikkert alt for rødt ud, men det er vist kun på det preview som vises. RAW filerne skulle være gode nok.

Nogen må endelig blande sig hvis jeg vrøvler.

Finn
            Deltager
              • Neutron star

Det har du ret i, temlig rødt, men det er også første gang jeg prøver at se sådan et billed,

glæder mig til i morgen og prøve at behandle mine billeder. Håber da det kommer til at se anderledes ud.

thomas
                • Giant

Hvis du vil tage billeder i jpg, så er “tungsten” hvis den mest blå indtilling du kan vælge. Men jeg mener at have hørt det stadigt ikke er blåt nok.

Finn
                Deltager
                  • Neutron star

Thomas, det skal da lige prøves Thumbs%20Up

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Canon 400d Modded' er lukket for nye svar.