BRESSER Messier MC-152/1900 Hexafoc EXOS-2 GOTO

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TELESKOPER OG MONTERINGER BRESSER Messier MC-152/1900 Hexafoc EXOS-2 GOTO

• Dette emne har 20 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 2 måneder siden af Anonym. This post has been viewed 2371 times
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter

gjesing
    Deltager
      • Asteroid

Jeg prøver lige en gang til!!  Jeg har samlet og monteret det hele som vist på mit foto af 13. december (sådan er det vist i Bressers foto reklame af teleskopet med nævnte eq5 goto opstilling), og så er pilene ikke over hinanden. Det var den fejl jeg ikke var opmærksom på. Derfor blev det vendt og monteret som beskrevet i mine indlæg og så passer det også med manualen. Som sagt fungerer det fint nu. Takker for kommentarer og spørgsmål

Anonym
        • Main Sequence

Hej Max

For fremtidige brugere af Go-To systemer, er der flot når du her giver en fyldestgørende tilbagemelding på dit problem…. Tum up

jonas.c
        Deltager
          • Super Giant

Astro, jag väntar fortfarande på svar om det är samma montering som Meade LXD-75.

/Jonas

jonas.c
          Deltager
            • Super Giant

Glöm min fråga Dennis på Astro A/S! Jag vet att det är samma montering men ville ha en bekräftelse på att det faktiskt är en gammal klassisk montering som bara bytt namn. Av något underligt skäl ville du inte bekräfta detta. Varför vet jag inte men jag bryr mig inte längre.
            /Jonas

Anonym
              • Main Sequence

Det er en klassiske GM – German mount med GoTo Meade in kina.

Om det på alle punkter er præcis den samme indmad i montering og hånkontrol ved jeg af gode grunde ikke.

Anonym
                • Main Sequence

Hej Jonas,

EXOS 2 montering -EQ5 Du kan se teknik på dette link.

http://www.kikkert-teleskophuset.dk/shop/36-monteringer/436-bresser-exos-2-montering-eq5/

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
              • Emnet 'BRESSER Messier MC-152/1900 Hexafoc EXOS-2 GOTO' er lukket for nye svar.