Bornholm – hvad kan jeg forvente?

Fora ASTRO-FORUM ER DU NYBEGYNDER? Bornholm – hvad kan jeg forvente?

• Dette emne har 19 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 10 Ă„r siden af ironhand. This post has been viewed 227 times
Viser 15 indlĂŠg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    IndlĂŠg

ironhand
      • Asteroid

Hejsa

Jeg er sÄ nybegynder at jeg ikke engang ejer det rigtige udstyr.

Men jeg har et godt digitalkamera og har netop fÄet et gammelt 1000mm objektiv.

http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/classics/olympusom1n2/shared/zuiko/htmls/1000mm.htm

Min plan er at tage billeder af mÄnen nÄr jeg nÊste gang er pÄ Bornholm igen.

Mit spÞrgsmÄl gÄr dog pÄ, om der kunne vÊre andre spÊndende ting jeg kan tage billeder af med dette objektiv?

Belysningstiden er jo dĂ„rlig, men mĂ„ske kan der vĂŠre himmellegmer der kan vĂŠre interessante for mig at se – uden at jeg behĂžver fotos deraf.

PĂ„ forhĂ„nd tak for input 🙂

mvh

Viggo

Anonym
        • Super Nova

Tja du kan forvente at se Thomas komme kĂžrende pĂ„ sin gamle traktor – mĂ„ske har han endda sin kikkert med!

Han skal nok melde sig hvis han ser det her!

Mvh.

Johannes

outlook
        Deltager
          • Super Nova

Helt sikkert!! Og jeg mÄ sige det er en spÊndende linse du har fundet dér. Gad vide hvad Thomas siger, hvis han fÄr mulighed for at kigge i den??

Hilsen Leif,
          “When you look through a good apo, your world suddenly gets very quiet. Your breathing gets deep, and you don’t seem to be in any hurry to do anything else
” Ed Ting

SĂžren Hansen
          Deltager
            • Giant

Det kalder jeg s*u en tele der vil noget

jesperg
            Deltager
              • Super Nova

Velkommen til astro-forum Viggo.