Billed- og lydredigering

Fora ASTRO-FORUM TEKNIK – TILBEHØR Billed- og lydredigering

• Dette emne har 5 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 2 måneder siden af kenneth. This post has been viewed 26 timessneis. This post has been viewed 26 times
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

munkholm
    Deltager
      • Neutron star

Har siddet og leget lidt med Windows movie maker til lidt billed og lyd, men det er da noget værre skod der kommer ud af det, med en elendig opløsning, så er der nogen der kan anbefale et gratisprogram der kan noget mere?

Takahashi FSQ-85ED APO GSO RC 10" SBig 8300M SW NEQ6 pro

kenneth.sneis
      Deltager
        • Super Giant

Hei

Windows movie maker er da godt nok. Høres ut som det er noe feil med dine innstillinger.

Har brukt det noen ganger selv med gode resultater

munkholm
        Deltager
          • Neutron star

Hej Kenneth, det er muligt at jeg så skal prøve igen, men selv når jeg gemmer det i bedste format kan det kun ses i et meget lille vindue?

kenneth.sneis
          Deltager
            • Super Giant

Hei

Underveis i redigeringen vises det hele i ett lite vindu, men etter at du har generert .mov film skal du kunne få den oppløsningen du selv ønsker.

munkholm
            Deltager
              • Neutron star

Ja jeg er klar over at når man gemmer det som man har redigeret, så kan det gemmes i for forskellige opløsninger, og det er her jeg mangler en opløsning så det kan vises i fuldskærm. Har prøvet forskellige opløsninger, men er ikke tilfreds.

kenneth.sneis
              Deltager
                • Super Giant

Hei

Ok, da vet jeg ikke. Men om det ikke rekker med den oppløsningen som originalbildet er i er det vel tvilsomt om ett annet program løser dette.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
              • Emnet 'Billed- og lydredigering' er lukket for nye svar.