Betatestere til projekt

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Betatestere til projekt

• Dette emne har 12 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 9 måneder siden af lauritssn. This post has been viewed 226 times
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter

lauritssn
      • Asteroid

Hej Alle

Jeg er studerende på CBS i København og læser afsætning, jeg beskæftiger mig specielt med online forums, og har i den forbindelse strikket et astroforum sammen, som jeg godt kunne tænke mig at få lidt feedback på. Er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med dette?

MVH Laurits

bjoern.andersen
        • Main Sequence

Hej,

hvis du lægger et link til dit nye astroforum, er jeg sikkerpå du vil få en kommentar eller ti med på vejen

lauritssn
          • Asteroid

Hej Bjørn. Jeg har bare ikke lyst til at sprede det for alle vinde lige nu. Tænker blot at hvis der var et par stykker som kunne tænke sig at se noget “nyt” og spændende kunne de melde tilbage. Hilsen Laurits

lauritssn
            • Asteroid

Derudover synes jeg heller ikke det ville være fair blot at poste links løs til en anden side om astronomi :O)

holm
            Deltager
              • Super Giant

Det skal du ikke tænke på – vi er ikke flere end vi alle er i samme båd…

lauritssn
                • Asteroid

ok, rart at høre. Tanken med dette forum er at man skal kunne alt det man ønsker på et sted. Der er en del oversættelse som ikke er helt korrekt endnu – det arbejder jeg på. Derudover er chat og video funktionen ikke 100% oppe at køre endnu – det kommer meget snart. Indenfor en månedstid regner jeg med det hele kører – hoster det nok selv på det tidspunkt.

http://astronomi.my-community.dk

Post endelig feedback i forummet derinde…

MVH Laurits

Bjørn Sandåker
                Deltager
                  • Neutron star

Hei Laurits,