Begynder ordbog

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Begynder ordbog

• Dette emne har 29 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 15 år, 2 måneder siden af mstauning. This post has been viewed 747 times
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 30 i alt)
  • Forfatter

mstauning
    Deltager
      • Black Hole

Hvor meget plads kan vi bruge på den server Neder? Og BTW danske bogstaver ser sjove ud.

Simon du kan komme på den side med den kode du har, og hvis du er databasen manden der kan styre det så laver vi det bare via SQL. Hvilken en vil du helst have på den?

neder
      Deltager
        • Main Sequence

De danske bogstaver er rettet Evil%20Smile
        Siden er på det webhotel jeg bruger til mit site men der er rigeligt plads, mener der er lidt over 1,5 GB tilbage

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Kan vi andre lave noget på det site, eller skal vi bare maile hvad vi laver til dig.. Eller hvordan kan det bruges?

neder
          Deltager
            • Main Sequence

Det er faktisk kun lavet for sjov bare for at se hvad jeg selv kunne tænke mig
            men hvis i/du mener det kan bruges vil jeg godt arbejde vidre med det
            Det er et problem med at det er på en Windows server der kører PHP så jeg har ikke så meget styr på sikkerjeden men jeg har tænkt på at skifte til et *nix hotel hvor jeg har mere check på sikkerheden.

Men lad mig høre hvad i mener

noodles
              • Super Giant

Hej

MS … Kan det passe at jeg ikke kan komme ind på flight.dk/fm? Når det nu er en ASP server så må vi hellere holde os til Access.

Neder … Hvis designet fik en lille “makeover” så er siden jo næsten færdig 🙂

Mvh Simon

mstauning
              Deltager
                • Black Hole

Simon – Nej! Men da nu Frontpage dims, drillede mig igår kan jeg jo godt have ødelagt /fm.

Jeg tjekker den idag, og skal vi bare lave det i en Access fil eller på en SQL?

Tror nemlig at med en SQL, skal jeg nok lige bygge min server lidt om 😉 Den har nemlig kun 1gb ram og de er brugt, som den er lige nu kan den ikke få mere. Men har da nyt bundkort også videre, som jeg ville udbygge den med på et tidspunkt. Det kunne jo ligeså godt være nu.

mstauning
                Deltager
                  • Black Hole

Simon er du ikke sh? /fm er oppe og køre, og du har adgang til ordbogfolderen også.

neder
                  Deltager
                    • Main Sequence

[

Neder … Hvis designet fik en lille “makeover” så er siden jo næsten færdig 🙂

Hvilket design ? Big%20smile

mstauning
                    Deltager
                      • Black Hole

Skal vi lige bestemme os for hvor den skal ligge, eller hvad med noget hvor den kan ligge flere steder? Ville det være muligt? Så hvis den ene server er nede, eller langsom ville man kunne bruge den anden.

Nå Neder vil du have et login?

neder
                      Deltager
                        • Main Sequence

Så er der lavet lidt design men det kan laves bedre
                        Nogen der har nogle ideer?

neder
                        Deltager
                          • Main Sequence

Michael jeg vil gerne have et login

mstauning
                          Deltager
                            • Black Hole

Neder – Done tjek privat besked.

noodles
                              • Super Giant

Michael jeg kan ikke komme ind Unhappy den opfører sig som om det ikke er det rigtige login…

mstauning
                              Deltager
                                • Black Hole

Kan jo være noget med koden… Sender lige en privat besked med en nulstillet.

mstauning
                                Deltager
                                  • Black Hole

Det var din kode, er nulstillet til den oprindelige.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 30 i alt)
                                • Emnet 'Begynder ordbog' er lukket for nye svar.