› Fora › ASTRO-FORUM › ASTROTRÆF OG KLUBSNAK › Avnø Astrotræf 2017
- Dette emne har 9 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 8 måneder siden af astrojensen. This post has been viewed 712 times
-
ForfatterIndlæg
-
29. juni 2017 kl. 21:44 #161882
nhaaghDeltager- Super Giant
Årets Astrotræf på Avnø Naturcenter afholdes fra fredag den 22. september til søndag den 24. september. Programmet for træffet er næsten på plads så sæt kryds i kalenderen.
29. juni 2017 kl. 22:20 #161884
astrojensenDeltager- Neutron star
Datoen er noget æv, hvis man også gerne vil til MAF star party…
Thomas, Bornholm
29. juni 2017 kl. 23:07 #161886
Lars MalmgrenDeltager- Super Nova
Ja, den dato har i sgu ik fået valgt særligt smart!
Kompedal Starparty har været annonceret siden sidste år.
http://starparty.dk/Det er piv-usmart at have 2 starparties liggende og konkurrere i den samme weekend.
Det er Danmark desværre for lille til30. juni 2017 kl. 00:34 #161890
nhaaghDeltager- Super Giant
Helt enig i at det er meget uheldigt med dato sammenfald. Normalt har Avnø træffet ligget ved nymåne omkring 1. oktober og Kompedal en måned før. I år betyder månefaserne at dette ikke har været muligt og nymånen sidst i oktober giver for koldt og dårligt vejr.
Så I år bliver det desværre sådan.
Og jeg vil lige nævne at datoen for Avnø træf 2017 er fastlagt helt tilbage i 2015 (og meldt ud sidste år) da centret skal bookes lang tid før for at få plads. I 2018 er der reserveret i weekenden 5.-7.oktober.
30. juni 2017 kl. 12:20 #161897
natteravnenDeltager- Main Sequence
Ja, den måne er årsag til mange problemer og begrænser datovalgene.
Oktober kan vise sig mild nok og nætterne det længere. For ‘IT folket’ nok en lidt større udfordring.
Mon ikke der er plads til begge astro-træf – lad os håbe det.
30. juni 2017 kl. 15:15 #161904
Lars MalmgrenDeltager- Super Nova
NHaagh wrote:
Og jeg vil lige nævne at datoen for Avnø træf 2017 er fastlagt helt tilbage i 2015 (og meldt ud sidste år) da centret skal bookes lang tid før for at få plads. I 2018 er der reserveret i weekenden 5.-7.oktober.Den annoncering har jeg ikke set, måske min fejl.
Blev den lavet her på AF, eller hvor annoncerer i tidligst?Jeg blev oplyst datoen dette års for Kompedal Starparty, da jeg kørte hjem fra Kompedal 2016.
At i har en intern booking lavet i 2015 er jeg jo lykkelig uvidende om – ligesom formegentligt de fleste.
Jeg tilmeldte mig Kompedal allerede sidste år, så jeg besøger desværre ikke Avnø i år.Og med Damian Peach, der kommer til Kompedal i år, så er der nok ikke noget, der kan få mig til at aflyse den tilmelding!
Jeg håber begge starparties blive en succes, men jeg håber også at arrangørerne af begge i fremtiden taler sammen og prøver at koordinere
30. juni 2017 kl. 23:03 #161908
Datoen for Avnø 2017 blev annonceret på Avnøtræffet 2016, men om den blev offentliggjort her på A-F før nu, ved jeg ikke.
Jeg forventer, og håber, at kunne komme til Kompedal igen i år, men HVIS, og det er et hvis, jeg skal starte på en ny uddannelse, så bliver det nok Avnø i stedet, da jeg så muligvis ikke kan afsætte tilstrækkelig tid til at rejse helt til Jylland i fire dage.
Nu må vi se.
Thomas, Bornholm
30. juni 2017 kl. 23:32 #161909
lindhardDeltager- Super Nova
Astrojensen wrote: Datoen for Avnø 2017 blev annonceret på Avnøtræffet 2016, men om den blev offentliggjort her på A-F før nu, ved jeg ikke.
Jeg forventer, og håber, at kunne komme til Kompedal igen i år, men HVIS, og det er et hvis, jeg skal starte på en ny uddannelse, så bliver det nok Avnø i stedet, da jeg så muligvis ikke kan afsætte tilstrækkelig tid til at rejse helt til Jylland i fire dage.
Nu må vi se.
Thomas, Bornholm
Vi håber at se dig i Kompedal som sædvanlig
mvh
Lars30. juni 2017 kl. 23:51 #161910
jens.jacobsenDeltager- Neutron star
Ja, vi regner med dig og den lange Zeiss!
Håber bestemt vi ses på starparty..
mvh
Jens1. juli 2017 kl. 09:08 #161916
Jeg håber også at se jer! Kompedal er for mig årets højdepunkt.
Thomas, Bornholm
-
ForfatterIndlæg
- Emnet 'Avnø Astrotræf 2017' er lukket for nye svar.