Astrotræf og Åbenthus i Lidemark d. 4.April

Fora ASTRO-FORUM ASTROTRÆF OG KLUBSNAK Astrotræf og Åbenthus i Lidemark d. 4.April

• Dette emne har 73 svar og 22 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af Frank Larsen. This post has been viewed 4193 times
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 74 i alt)
  • Forfatter

Frank Larsen
    Moderator
      • Super Nova

Hej Jacob

Super – jeg antager at du deltager i The full Monty – og tager en kikkert med ud til os?

hoest
      Deltager
        • Nova

Hej Frank
        Jeg kommer til jeres starparty hvis det bare 1/10 så godt som det sidste jeg var med til i Lidemark

stuff
        Deltager
          • Moon

Jeg vile meget gerne deltage.

-Christoffer

mr.mox
            • Nova

The Full Monty!? Stern%20Smile

Jeg tror jeg lader mit observatorium blive stående i baghaven, men et enkelt teleskop+montering skal jeg nu nok have med Smile

tommyf
            Deltager
              • Neutron star

Aheee Jacob,,, på med et par hjul og kør om natten, så skulle du nok kunne undgå polisen 🙂

PS, Har clearet med familie, og jeg har ydmygst fået udgangspas i denne weekend, tager min Eq6 og Ed120 med.

Frank Larsen
              Moderator
                • Super Nova

Vi glæder os til at se dig igen Tommy – håber du slipper for høfeber denne gang.

tommyf
                Deltager
                  • Neutron star

Takker, håber jeg skam også at det holder sig væk… TommyF2009-03-12 09:22:55

thomas
                    • Giant

Hej Frank og 2x Lars

Jeg vil mægtigt gerne deltage. Jeg tager min 10″ dobson med. Hvis vejret ser lovende ud, så tager jeg også min far med.

mhansen
                    Deltager
                      • Nova

Jeg kunne også godt forestille sig, at jeg kom med hele weekenden. (99% sikkert)

Frank Larsen
                      Moderator
                        • Super Nova

Hej Thomas og Michael

I er skrevet ind – og Thomas du tager bare din far med – jo flere vi er jo sjovere og bedre.

10″ Dobson er indtil videre den største tilmeldte kikkert ud over vores egne to 12″ SCT’r –

nogen størrerHug

Lars Malmgren
                        Deltager
                          • Super Nova

Hvis det bliver klart kommer der også en Celestron C14 om lørdagen.
                          Ellers arbejdes der på at der kommer en Hug dobson!!
                          En 18″ og en 20″ er i spil, men disse har endnu ikke meldt tilbage…

thomas
                            • Giant

Hej Folkens

Jeg har været heldig at få fat på en stak 50mm linser

Hvis der er nogen der mener de kan finde på noget at bruge dem til, så donerer jeg dem gerne.

Linserne stammer fra http://www.galileotelescope.com

Thomas2009-03-15 10:03:17

Frank Larsen
                            Moderator
                              • Super Nova

Hej Thomas

Hvad er brændvidden?

thomas
                                • Giant

Der står 25 cm og 40 cm, og så nogen hvor der ikke står noget (se billedet). Men om det passer aner jeg ikke.

Jeg tager dem med den 4. så kan du jo se om de kan bruges til noget.

Thomas2009-03-16 09:14:54

Mogens.Bildsøe
                                Deltager
                                  • Nova

Hej Frank, ku’ man deltage i træf kun d. 4. april? Jeg vil så forsøge at være der fra ca. 12:00, men må desværre forlade selskabet allerede sidst på eftermiddagen (fruen vil muligvis komme med).

Hilsen Mogens B.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 74 i alt)
                                • Emnet 'Astrotræf og Åbenthus i Lidemark d. 4.April' er lukket for nye svar.