Astronomiske bøger sælges

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT Astronomiske bøger sælges

• Dette emne har 11 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 3 måneder siden af camilla. This post has been viewed 703 times
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter

camilla
    Deltager
      • Giant

Der er bøger på dansk og engelsk. Der er bøger om historisk astronomi, astronomi i undervisningen / planetarie astronomi, telescope making, observationel astronomi herunder field guides, bøger om astrofoto, begynder bøger, absurd avancerede bøger om astrofysik mv. Meget er gammelt men kunne have nostalgisk interesse for nogen. 20 kr pr bog, afhentes i Greve hvor man kan rode i hele kassen (der er mere end vist på billedet) og man kan tage hele kassen for 100 kr.

Vedhæftninger:

jens.jacobsen
      Deltager
        • Neutron star

Hej Camilla.

Long time no hear!
        Dine bøger kunne godt have interesse, blot er turen til Greve noget bøvl. Hvis du skulle finde ud af at det kan lade sig gøre at smide det hele i en kasse og sende det, så sig til, Så kan vi finde ud af noget..

Mvh en gammel kollega!
        Jens Jacobsen.

P.S Hører du nogensinde noget fra Vic?

camilla
        Deltager
          • Giant

Hej Jens,

Hyggeligt at høre fra dig 🙂

Hvor I verden hører du til henne? Jeg arbejder for et jysk firma, Arkil, og tager ind imellem turen til Kolding og Horsens. Jeg tager gerne kassen med på en omvej – der er nogle fine ting imellem som det er synd at smide ud (og de unge mennesker bruger vel ikke “bøger” længere 😉 )

Nej, jeg har mistet kontakten til Vic for nogle år tilbage. Han mistede interessen for astronomi og jeg fik børn og så blev der længere mellem e-mails. Jeg tror faktisk at han er død, man må være tæt på de 80.

Mvh Camilla

jens.jacobsen
          Deltager
            • Neutron star

Hej Camilla.

Hvis du gider, kan du jo droppe dem af på mit arbejde. Det ligger helt ud til motorvejen når man kører på motorvejen. Energinet ved Erritsø, Fredericia…

Sig til hvis det er muligt.

mvh
            Jens

camilla
            Deltager
              • Giant

Hej Jens,

Det er det bestemt. Jeg skal på kursus i Kolding 28. november og jeg skriver lige forinden.

Mvh Camilla

camilla
              Deltager
                • Giant

Hej Jens,

Er du stadigvæk interesseret i at give min kasse med astronomibøger et nyt hjem?

Jeg er på kursus derovre fra mandag aften til onsdag aften i den kommende uge. Jeg kan godt køre forbi og sætte dem af. Hvis jeg kan komme ind (hvis I har en vagt) så er mandag aften rigtigt fint, for så skal de ikke stå i bilen og blive fugtige. Kurset er flyttet til COMWELL i Middelfart så det kan ikke tage lang tid lige at køre en afkørsel længere. Kontakt mig evt på sms 51 27 totusinde og fem så kan vi aftale nærmere. Sig også til hvis det alligevel ikke har interesse. Bøgerne er fine og i god stand, mit hus er bare ikke så stort og jeg har brug for reolplads og interessen for astronomi er lige nu i dvale. Men det vil være synd hvis de skal smides ud.

jens.jacobsen
                Deltager
                  • Neutron star

Hej Camilla.

Jeg er interesseret.

Der er bemanding i receptionen mellem 8 og 16, men jeg kan godt blive en times tid længere hvis det passer. Alternativt kan jeg køre over forbi Comwell ved fyraften, feks tirsdag?

mvh
                  Jens

camilla
                  Deltager
                    • Giant

Hej Jens,

Hvis du har mulighed for at hente hos “mig” på Comwell i Middelfart vil det være ret perfekt. Mit kursus er sådan et internt et med overnatning, og jeg har ikke en detaljeret tidsplan endnu, så jeg kan se hvornår jeg kan “stikke af”. Men jeg tænker, at hvis du sender en sms, så kan jeg med sikkerhed smutte 10 minutters tid, for at flytte kassen med bøger over i din bil, uanset hvad vi lige laver på kurset. Jeg kunne godt forestille mig, at de “presser citronen”, når det nu er med overnatning, så de kunne holde os til kl. 17. Men jeg ved det ikke. Men kan du hente hos mig, kan du tage af sted til din normale tid og bare sende en sms, og så kommer jeg ud når du er der.

Mange hilsener, Camilla

jens.jacobsen
                    Deltager
                      • Neutron star

Det er en aftale.
                      Skal det være mandag eller tirsdag? Jeg går ud fra at onsdag handler det om at komme hjem as fast as possible?

camilla
                      Deltager
                        • Giant

HOV – mandag kommer jeg først over sent. Kurset starter tirsdag morgen kl. 8:30, så jeg tænker at køre over så jeg er i Middelfart ved 22-tiden. Så det er tirsdag eftermiddag vi taler om. Jeg tænker ikke bøgerne skal stå ude mere end en nat, selvom jeg putter dem i en flyttekasse og pakker et tæppe omkring. Så tirsdag vil være helt perfekt.

jens.jacobsen
                        Deltager
                          • Neutron star

Tirsdag it is!

Vi ses

camilla
                          Deltager
                            • Giant

Check – og du har mit telefonnummer hvis der er forhindringer. Jeg ser ikke forummet mens jeg er på kursus.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
                          • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.