› Fora › ASTRO-FORUM › KØB & SALG, FORHANDLERNYT › Astronomibutikker
- Dette emne har 84 svar og 35 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 4 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 2337 times
-
ForfatterIndlæg
-
19. oktober 2015 kl. 13:41 #138419
teleskop-expert- Asteroid
Hej Christian,
Måske har jeg ikke forklaret det godt nok, det må du undskylde. Vi har en dansk afdeling, men alle vores medarbejdere sidder i Holland, hvor vores hovedkontor er. Adressen i Danmark er hvor vores advokate sidder og hvor vores danske afdeling er regsiteret. Det er vores mål at vi på sigt også vil åbne en afdeling (med medarbjdere) i Danmark, ligesom vi har i Holland, men så langt er vi ikke nået endnu.
Jeg håber at et giver dig et svar på hvorfor vores adresse i Danmark er et advokat kontor.
Med venlig Hilsen
Selma
19. oktober 2015 kl. 14:06 #138420
christianhDeltager- Moon
Hej
Tak for forklaringen.
Christian
19. oktober 2015 kl. 17:10 #138426
brandmandsamDeltager- Main Sequence
Mail er også noget overvuderet fis – det er mere moderne med gamle fastnet telefoni 🙂
19. oktober 2015 kl. 17:56 #138427
jakob.andersenDeltager- Super Giant
Teleskop-Expert wrote: Hej Christian,
Måske har jeg ikke forklaret det godt nok, det må du undskylde. Vi har en dansk afdeling, men alle vores medarbejdere sidder i Holland, hvor vores hovedkontor er. Adressen i Danmark er hvor vores advokate sidder og hvor vores danske afdeling er regsiteret. Det er vores mål at vi på sigt også vil åbne en afdeling (med medarbjdere) i Danmark, ligesom vi har i Holland, men så langt er vi ikke nået endnu.
Jeg håber at et giver dig et svar på hvorfor vores adresse i Danmark er et advokat kontor.
Med venlig Hilsen
Selma
Bliver de varer man køber så også sendt fra Holland, og hvor skal de sendes hen, hvis de skal returneres, f.eks. i forbindelse med problemer under garanti?
Jakob A.
20. oktober 2015 kl. 09:16 #138453
Hej Jakob,
Vores produkter bliver sendt gratis fra vores lager i Holland. Vi tilbyder gratis retur indenfor 40 dage, så der du vil altid have tid til at se om produktet er det du ønsker. Hvis vi har en kunde som ønsker at sende et produkt tilbage, så sender vi et gratis UPS label og så kommer UPS og henter bestillingen hos dig. Det betyder at du aldrig betaler for forsendelse og retur.
Det virker på samme måde hvis der er et problem med et produkt. UPS henter det, og så finder vi en løsning sammen med vores leverandør (for eksempel Bresser eller Celestron).
Vi er rigtig glade for jeres spørgsmål, så bliv endelig ved hvis der er noget I er i tvivl om
Hilsen
Selma
20. oktober 2015 kl. 14:48 #138466
joergen.kDeltager- Nova
den er ikke valid i mine øjne, har næsten ingen vare, henviser til en tysk side der heller ikke har nogle vare, slet den.
20. oktober 2015 kl. 15:52 #138475
Hej Jørgen.
Jeg er ked af at hører at du ikke kan lide vores hjemmeside. Vi hører naturligvis gerne forslag til forbedringer eller hvis I mangler produkter/mærker på vores side.
Som tidligere fortalt har vi hjemmesider i: Tyskland, England, Holland, Belgien, Frankrig og Østrig. Så det er ikke så mærkeligt hvis du har fundet vores tyske side
Med hensyn til vores produkter: Mange af vores Celestron produkter er i øjeblikket udsolgt. Heldigvis får vi en ny levering ind i november og igen i december. Så kan I igen finde et stort udvalg af produkter på vores hjemmeside.
Indtil da kan i blandet andet finde Bresser og National Geographic i vores shop.
PS. Vi kører i øjeblikket tilbud på Celestron AstroMaster LT 60AZ. I får 5% rabat hvis i brugen koden: 8QA33L7L
Tilbuddet er gyldigt til og med 27-10-2015
21. oktober 2015 kl. 00:29 #138495
nightskyDeltager- Neutron star
Teleskop-Expert wrote: Som tidligere fortalt har vi hjemmesider i: Tyskland, England, Holland, Belgien, Frankrig og Østrig. Så det er ikke så mærkeligt hvis du har fundet vores tyske side
Nok ikke et fupfirma, men et firma der har forstand på teleskoper m.v. næppe.
Fra det firma som ser ud til at stå bag dette.
http://www.experty.com/en/online-storesWe run hundreds of web shops, divided into four main
markets: Home, Outdoor, Sport, and
Healthcare. We started in the
Netherlands.He He, så er Amazon, Bilka m.v. lige så meget teleskopforhandler.
21. oktober 2015 kl. 06:05 #138496
RudiDeltager- Neutron star
Det er da en udmærket hjemmeside, udvalget er dog lidt begrænset i forhold til andre af vore danske leverandører. Og om de virkelig er “Teleskop-Experter” skal jeg ikke kloge mig på, men det er første gang jeg er stødt på fordanskelsen “søger-motor” (nok en direkte oversættelse af eng. tracker-motor):
http://www.teleskop-expert.dk/bresser-ra-quartz-soger-motor
/Rudi B. Rasmussen
21. oktober 2015 kl. 11:56 #138500
Torben TaustrupAdmin- Neutron star
Hjmmesiden er meget informativ. Dog kunne teksten godt trænge til et
danskeftersyn, for der er mange fejl. Man kan godt få den tanke, at
teksten er genereret via Google translate.
Et eksempel:
“Astrofotografer vil helt sikkert elske dennee store ækvatoriale
monterede reflektor af store blændere der evner at observere og optage
detaljer dybt ude i rummet (fotografering er ikke en valgmulighed med
en alt-azimut Dobson reflektor).
mvh
Torben
TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.
-
ForfatterIndlæg
- Emnet 'Astronomibutikker' er lukket for nye svar.