Astronomibutikker

Fora ASTRO-FORUM KØB & SALG, FORHANDLERNYT Astronomibutikker

• Dette emne har 84 svar og 35 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 4 måneder siden af Torben Taustrup. This post has been viewed 2336 times
Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 85 i alt)
  • Forfatter

Torben Taustrup
    Admin
      • Neutron star

Hej Bjørn

Sticky? Du må lige uddybe.

mvh

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Lars Malmgren
      Deltager
        • Super Nova

“Sticky” betyder at en tråd markeres så den altid ligger øverst.

Torben Taustrup
        Admin
          • Neutron star

Ok, tænkte nok, at det var noget i den stil.

Jeg tjekker lige, hvordan man gør.

mvh

TOC Observatory - "http://tocobs.org -14.5″ – f:4,2 Newt - Atik383 - ZWO2600-mono – SXV H9 - QHY8L-color - SkyWatcher 80 mm ED refraktor - 60 mm F:6 apocromat - TAL Apolar 125 f : 7,5.

Bjørn Sandåker
          Deltager
            • Neutron star

Tak for hjælpen!

Mvh,
            Bjørn

Torben Taustrup
            Admin
              • Neutron star

I orden Bjørn Smile

pv
                • Moon

Nogle butikker er også nogle mere sløve bananer end andre.
                Har oplevet flere steder ikke at få svar på forespørgsler per mails.
                Måtte eks.vis rykke Astro for svar. Da jeg både måtte rykke for mit spm.
                1 og 2, og kun fik svar på nr. 1, droppede jeg at handle med dem Angry
                Mig bekendt var der ikke tale om fejl i mailen.
                PV

henningmn
                Deltager
                  • Moon

Hej Allesammen.

Er der andre som oplever minus service hos Kikkert-teleskophuset.dk når man sender dem en mail.

Men har oplevet at når det gælder penge så skal de nok være der, men INGEN service. Hverken pr. mail og telefon.

Vh.

juel
                  Deltager
                    • Moon

Jeg oplever fin service per telefon, men ingen svar per mail.

Rudi
                    Deltager
                      • Neutron star

Du må have været uheldig. Jeg har kun positive erfaringer med dem både pr mail og telefon.

/Rudi B. Rasmussen

christianh
                      Deltager
                        • Moon

Fandt lige dette link. De har vist til huse i København.

http://www.teleskop-expert.dk/

Lars Malmgren
                        Deltager
                          • Super Nova

ChristianH wrote: Fandt lige dette link. De har vist til huse i København.

http://www.teleskop-expert.dk/

Der INGEN butik på den adresse!
                          Der er tale om en international web-butiks kæde, som nok ganske tvivlsomt er eksperter i astro-udstyr.
                          I bedste fald videresælger de blot en anden leverandørs varer.

Adressen er en af de mange mange “postboks” adresser stillet til rådighed af et advokatkontor.
                          Bemærk hvor mange virksomheder, der har adresse dér
                          http://118.dk/?where=Frederiksholms+Kanal+20%2C+1220+K%C3%B8benhavn+K

teleskop-expert
                            • Asteroid

Hej Christian og Lars,

Jeg er fra Teleskop-Expert. Det er rigtigt at vi kun er en webbutik. Vi er for kort tid siden startet i Danmark, men vi har forhandlet teleskoper de sidste 10 år i Holland, Belgien og England. Vi er nu også aktive i Tyskland, Østrig og Frankrig. Det betyder også vi har et team af eksperter som står klar til at hjælpe med alle spørgsmål omkring teleskoper og astronomi.

Fordelen ved at være en webbutik er at vi kan holde vores priser lavere end hvis vi havde en fysisk butik.

Det er rigtigt at vi har en adresse hos et advokat kontor i Danmark, det er fordi vi også har startet en dansk afdeling som vi håber kan vokse med tiden.

Jeg håber at dette giver jer et lidt tydeligere billede af hvem vi er.

Hvis I har spørgsmål omkring hvem vi er eller omkring teleskoper er I altid velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Team experty

info@teleskop-expert.dk

lindhard
                            Deltager
                              • Super Nova

Teleskop-Expert wrote: Hej Christian og Lars,

Jeg er fra Teleskop-Expert. Det er rigtigt at vi kun er en webbutik. Vi er for kort tid siden startet i Danmark, men vi har forhandlet teleskoper de sidste 10 år i Holland, Belgien og England. Vi er nu også aktive i Tyskland, Østrig og Frankrig. Det betyder også vi har et team af eksperter som står klar til at hjælpe med alle spørgsmål omkring teleskoper og astronomi.

Fordelen ved at være en webbutik er at vi kan holde vores priser lavere end hvis vi havde en fysisk butik.

Det er rigtigt at vi har en adresse hos et advokat kontor i Danmark, det er fordi vi også har startet en dansk afdeling som vi håber kan vokse med tiden.

Jeg håber at dette giver jer et lidt tydeligere billede af hvem vi er.

Hvis I har spørgsmål omkring hvem vi er eller omkring teleskoper er I altid velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Team experty

info@teleskop-expert.dk

Hej

Du kunne jo begynde med at fortælle, hvad du hedder, og hvem der er direktør i den danske afdeling, så vi kan få sat “mennesker” på.

mvh
                              Lars

teleskop-expert
                                • Asteroid

Hej Lindhard,

Selvfølgelig kan jeg fortælle lidt mere om mig selv og vores firma:

Mit navn er Selma. Jeg er faktisk hollænder, men har boet en årrække i Danmark, derfor vil I også opleve at jeg en gang imellem laver stavefejl, det håber jeg at I kan bærer over med. Til hverdag er jeg ansvarlig for vores marketing i Danmark.

Vores direktørs navn er Reinier de Jonge, han er hollænder, men er igennem flere rejser til Danmark blevet forelsket i landet. Derfor har han valgt at også starte websider i Danmark. Endvidere har vi også en dansk manager, Rikke, som styrer vores danske/internationale afdeling.

I altid velkommen til at kontakte os hvis I har spørgsmål

christianh
                                Deltager
                                  • Moon

Hej

Advokat kontor lyder lidt forkert i mine øre.

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 85 i alt)
                                • Emnet 'Astronomibutikker' er lukket for nye svar.