Astrofoto seminarium?

Fora ASTRO-FORUM FORUMNYT, IDEER OG FORSLAG Astrofoto seminarium?

• Dette emne har 6 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 14 år, 11 måneder siden af morten. This post has been viewed 267 times
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

gais
      • Main Sequence

Hej alla Skandinaver!

IDE’!

Vad tror ni om att arrangera ett skandinaviskt seminarium i astrofoto och bildbehandling?

Uppenbarligen finns det många duktiga amatörer som gärna delar med sig, inte minst i Danmark (skönt att Sverige är bättre i fotboll i alla fall ;-))

Finns det intresse kan vi boka en helg till t.ex. hösten på lämplig plats. Jag kan tänka mig att fixa detta om det finns intresse. Är Göteborg en plats som alla kan ta sig till?

Kommentarer?

gais
        • Main Sequence

För dig som intresserad skicka ett email till Mattias.Klasson@Hotmail.com med dina kontaktuppgifter (som jag självklart håller för mig själv).

mstauning
        Deltager
          • Black Hole

Kunne være sjvot, men må jo lige vende det med familen først. Men ellers kunne det da være sjovt at deltage i sådan et godt initerativ.

gais
            • Main Sequence

Göteborg är ju familjevänligt.

Dom är ju på Liseberg

mstauning
            Deltager
              • Black Hole

Nu ikke helt Mattias – Mine unger er fra 16 og op 😉

Men kom med et bud på ca hvornår, og jeg tager en snak med dem (læs hende) og ser.

Du skulle have kontakt oplysninger på mig, ikke?

gais
                • Main Sequence

Då är dom ju jätteglada att du är på astroträff. Ensamma hemma med alla kompisar och Herr Tuborg

morten
                Deltager
                  • Super Nova

jeg er meget interesseret – selvom jeg nok ikke har så meget at bidrage med. Høsten er en travl tid. Hvad med november? Jeg tager gerne til Gøteborg.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
                • Emnet 'Astrofoto seminarium?' er lukket for nye svar.